۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۴۱۲۶۱
امام جمعه ماهنشان:

توهین به پیامبر نشانگر وجود تفکرات قرون وسطایی در اروپا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهنشان با بیان این که توهین به پیامبر(ص) نشان می‌دهد که مدرنیته و تمدن غربی قادر به نجات انسان از گرداب جهالت، فساد و تباهی نیست، گفت: توهین به پیامبر(ص) در اروپا نشانگر وجود تفکرات قرون وسطایی است.
حجت ااسلام زاهدي پور

حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی‌پور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ماهنشان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به توهین اخیر نشریات اروپایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: توهین به پیامبر(ص) آن هم در ایام تولد آن بزرگوار نشان می‌دهد که مدرنیته و تمدن غربی قادر به نجات انسان از گرداب جهالت، فساد و تباهی نیست.

 

وی در ادامه با بیان این که خداوند پیامبران را برای تعلیم و تزکیه انسان ها فرستاده است خاطرنشان کرد: توهین به پیامبر در اروپا نشان از این است که سردمداران این قاره هنوز از قرون وسطی فاصله نگرفته‌اند.

 

امام جمعه شهرستان ماهنشان زنجان در ادامه با اشاره به رفتارهای اعراب قبل از اسلام افزود: این گونه برخوردها در اروپا، جاهلیت قبل از اسلام را روسفید می‌کند چرا که اسلام و پیامبر اسلام(ص) دین رحمت، مهربانی و برادری بوده و هیچگونه همسویی و همخوانی با تروریسم نداشته و ندارد.

 

حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه با هشدار نسبت به احیای دوباره ماجرای 11 سپتامبر و حمله به مسلمانان از سوی غرب گفت: اتفاقات اخیر فرانسه و توهین به پیامبر گرامی اسلام، این ایده را تقویت می‌کند که غرب دوباره به سناریوی سوخته برج‌های دوقلو روی آورده و در صدد احیای اسلام ستیزی است.

 

این مسؤول در ادامه با بیان این که آمریکا و غرب تولید کننده تروریسم، در مسیر اسلام ستیزی بوده و مبارزه با آن نیز تیغه دوم اسلام ستیزی آن‌ها است تصریح کرد: آمریکا و سران غرب مادران و پدران گروه‌های تروریستی مانند داعش و منافقان و به ویژه غده سرطانی، رژیم اشغالگر قدس هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به تلخ ترین و دردناک ترین صحنه راهپیمایی صلح در پاریس در هفته گذشته خاطرنشان کرد: شرکت نخست وزیر خون‌آشام و جنایتکار رژیم اشغالگر قدس در راهپیمایی علیه تروریسم، تلخ‌ترین و دردناک ترین لطیفه امسال بود.

 

امام جمعه ماهنشان در پایان با اشاره به مذاکرات پیش روی ایران با کشورهای غربی با هشدار به مسؤولان تأکید کرد: دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با سران برخی کشورهای 1+5 به لحاظ دیپلماتیک مورد تأیید بوده اما مسؤولان باید بدانند که هر گونه کوتاهی در برابر غرب و فاصله گرفتن از آرمان‌ها مورد تأیید مردم نیست و هر گونه کوتاهی از آرمان‌ها گناهی است نابخشودنی که ما را در برابر شهدا شرمنده می‌کند./949/ت302/ب4

ارسال نظرات