۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۴۱۲۷۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ عزت در سایه پایداری و استقامت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که در مسائل اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی صبر راه رسیدن به هدف و کمال است، گفت: حفظ عزت در سایه پایداری و استقامت است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در کلاس درس هایی از نهج البلاغه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی لرستان گفت: استقامت در فرهنگ دینی به سختی پذیری و به تعبیر امروزی ها ریسک پذیری، تعبیر شده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت و توطئه دشمنان در این راستا افزود: با صبر و پایداری این توطئه دشمن نیز بی نتیجه خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پایداری و استقامت را رمز موفقیت در عرصه های گوناگون بیان کرد و عنوان داشت: حفظ عزت، آبرومندی و شرافت به دست آمده به لطف خداوند در سایه پایداری و استقامت است.

وی در ادامه با اشاره به کارهای مدیریتی تصریح کرد: در کار مدیریتی سختی ها و مشکلات برای انسان به وجود می آید که نیازمند پایداری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پایداری ملت ایران در عرصه های گوناگون یادآور شد: پایداری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و استقامت در برابر تحریم های اقتصادی از زمان تسخیر لانه جاسوسی تا به امروزبهترین نمونه های استقامت است.

وی با تأکید بر این که انسان از رفاه طلبی راه به جایی نمی برد، افزود: مدیران باید مورد تشویق و تحسین قرار گیرد که با حکم مدیریت مجموعه را به حرکت وادارد.

امام جمعه خرم آباد تجمل پرستی، اسراف و زیاده روی را عاملی تهدید کننده برای زندگی اقتصادی افراد دانست و بیان کرد: تجمل پرستی و اسراف انسان ها و در نتیجه جامعه را به سوی مصرف کننده بودن سوق می دهد.

وی تأکید کرد: مدیران باید اهتمام به نماز، امربه معروف و نهی از منکر، پایداری و استقامت را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید به توجه مدیران به صبر و پایداری عنوان داشت: صبر نجات بخش انسان از خودباختگی، شکست روحی و کلید مشکلات عنوان شده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که پیشرفت های کشورهای مادی و کشورهایی که اسلام در آن ها حاکم نیست در سایه پایداری به دست آمده است، خاطرنشان کرد: صبر، نشان دهنده اراده قوی، سبب شکوفا شدن استعدادها و نشان دهنده ظرفیت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که روح اقتصاد مقاومتی تولید است، خاطرنشان کرد: اگر به سمت تولید داخلی حرکت کنیم به یقین پیروز میدان هستیم./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات