۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۴۱۲۹۰
استاد حوزه علمیه آمل:

عشق و دلدادگی به وجود نورانی پیامبر رحمت هر روز در حال گسترش است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که حوادث اخیر در فرانسه با هدف مقابله با گسترش اسلام ناب است، گفت: نظام سلطه از همه توان خود برای گسترش اسلام هراسی بهره گیری می کنند تا اندیشه های والای دین مبین اسلام گسترش و ترویج پیدا نکند.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در جمع مدیران و مردم بخش امام زاده عبدالله(ع) شهرستان آمل با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر گرامی اسلام، گفت: این اقدام تأسف آور نشانگر اوج خباثت و پلیدی ایادی استکبار جهانی است.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل با تاکید بر این که داعش و دیگر گروه های تروریستی ساخته و پرداخته غرب است، افزود: همین افرادی که داعش را به جان مسلمانان انداختند دست به توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مغفرت زده و این کاریکاتور را منتشر کرده اند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که توهین به مقدسات خلاف حقوق بشر است، تصریح کرد: این افراد با هدف اسلام هراسی دست به این اقدامات می زنند تا بتوانند مانع گسترش تعالیم والای دین مبین اسلام به کشورهای جهان شوند.

 

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: هدف اصلی این اقدامات ناشایست در واقع ایجاد خدشه در مسیر رشد روزافزون دین مبین اسلام است که آن ها هیچ گاه نخواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

وی با بیان این که دین مبین اسلام در اوج عزت و عظمت قرار دارد، ادامه داد: غرب با این اقدامات خود می خواهد به نوعی مانعی در برابر این امر ارزنده و گرانقدر ایجاد کند.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل با تاکید بر این که آن چه مشاهده می شود محبوبیت گسترده پیامبر رحمت و مغفرت در عرصه جهانی است، گفت: با وجود کارشنی هایی که از سوی دشمنان صورت می گیرد، اما عشق و دلدادگی به این وجود نورانی در حال گسترش است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که دین مبین اسلام در حال فراگیری در عرصه جهانی است، بیان داشت: همین امر مهم سبب شده است تا ایادی استکباری برای مقابله با آن دست به هر گونه اقدامی بزنند که این گونه فعالیت ها نشانگر هراس آنان است.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که اقدامات غرب با هدف مقابله با گسترش دین مبین اسلام است، تصریح کرد: نظام سلطه از همه توان خود برای گسترش اسلام هراسی بهره گیری می کنند تا اندیشه های والای دین مبین اسلام گسترش و ترویج پیدا نکند.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مدیران باید با اهتمامی ارزنده در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم گام بردارند، بیان داشت: عزم جدی و شایسته ای باید در مسیر مبارزه با مفاسد وجود داشته و مدیران با تلاشی جهادی در این مسیر حرکت کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات