۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۴۱۳۸۹
سخنران حرم مطهر رضوی:

اقدامات آمریکا ضد پیامبر تازگی ندارد

خبرگزاری رسا ـ سخنران حرم مطهر رضوی با بیان این که دشمن در طول تاریخ علیه اسلام اقدامات بسیاری کرده و ائمه ما هرکدام به نوعی گرفتار ظلم ستمگران زمان خود بوده اند، گفت: اقدامات اروپا و به ویژه آمریکا ضد حضرت محمد(ص) تازگی ندارد و روزی نیست که در جراید آمریکایی مطلبی علیه حضرت محمد(ص) نوشته نشود.
حجت الاسلام حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید حسین حسینی، استاد حوزه علمیه 27 دی ماه، در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: دشمنان در طول تاریخ علیه اسلام اقدامات بسیاری کرده اند، اقدامات اروپا و آمریکا ضد حضرت محمد(ص) تازگی ندارد و هرروز در جراید آمریکا مطلبی علیه نبی مکرم اسلام(ص) نوشته می شود.

 

وی تصریح کرد: هزینه های بسیار علیه اسلام به ضرر خودشان تمام می شود زیرا اقدامات ناپسند آن ها عاملی برای کسب آگاهی مردم می شود به طور مثال روز پس از به آتش کشیدن قرآن از سوی دشمن، 20 هزار جلد قرآن فروخته شد و در نهایت کشور انگلستان اعلام کرد: «بیشترین گرایش به ادیان و مکاتب در انگلیس به دین اسلام بوده است» و مسؤولان از این روند آشفته و گفته بودند: اگر جلوی این روند گرفته نشود تا 50 سال آینده تمام کشور مسلمان می شوند.

 

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که بالاترین کتاب در بین کتب آسمانی قرآن کریم و پس از آن نهج البلاغه به عنوان اخت و نظیر قرآن مطرح است، افزود: امام سجاد(ع) در قالب دعا مطالب عظیمی را در «صحیفه سجادیه» به عنوان سومین کتاب آسمانی تبیین کردند اما متأسفانه این کتاب بین مسلمانان بسیار مهجور است.

 

وی با بیان این که ائمه ما هرکدام به نوعی گرفتار ظلم ستمگران زمان خود بوده اند، گفت: وضعیت خفقان پس از واقعه عاشورا مانع بیان مطالب اسلامی از سوی امام سجاد(ع) شد و امام نتوانستند با تشکیل حلقه های علمی، فقهی تشکل دهند معیار و ملاک های اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

 

سخنران حرم مطهر رضوی ابراز کرد: متأسفانه در بین جمعیت یک میلیارد و 600 میلیونی مسلمان در 57 کشور اسلامی آن طور که باید به قرآن کریم عمل نمی شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ما به عنوان کشوری مسلمان تا چه اندازه عامل احکام اسلامی هستیم، کشوری که در آن خون ها ریخته شده و مفتخریم به فرقه اثنی عشری که ناجی حق است.

 

وی خاطرنشان کرد: آیا در ایران به طور کامل، آن گونه که باید به قرآن و دستورات آن در زمینه های گوناگون عمل می شود؛ وظایف زن و مرد در قبال همدیگر، وظیفه فرزند در قبال پدر و مادر، پرهیز از رشوه خواری و زیرمیزی در ادارات و بقیه مسائل آیا رعایت می‌شود./1308/پ202/ب4

ارسال نظرات