۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۴۱۴۳۹
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که باید در برنامه‌های دهه فجر ابتکار و استفاده از ظرفیت مردمی لحاظ شود، گفت: امسال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری شاخص در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در سال جاری مصادف شدن ایام سال نو با دهه فاطمیه سبب شده که دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای برگزاری جشن های مختلف باشد، گفت: در سال جاری با توجه به کمبود اعتبار استفاده از ظرفیت های مردمی برای برگزاری جشن های دهه فجر تا حدودی می تواند کمبودهای موجود در این زمینه را تامین کند.

 

وی با اشاره به این که در دهه فجر امسال پیش بینی شده که در هر کدام از شهرستان ها با همکاری ستادهای مردمی بیش از 200 برنامه به صورت مستمر و مداوم در مکان های مختلف اجرا شود، تاکید کرد: پیش بینی می شود همزمان با این دهه بیش از 600 مبلغ برای انجام تبلیغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام شوند.

 

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در این دهه پروژه های عمرانی مختلفی در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد که با توجه به افزایش مشکلات مردم به خاطر خشکسالی پیش بینی می شود افتتاح پروژه های عمرانی مختلف بتواند روحیه امید و سرزندگی را در میان مردم زنده کند.

 

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده برگزاری گفتمان های دینی، برگزاری نشست های خاطره گویی، انجام آتش بازی، تببین ابعاد مختلف انقلاب به وسیله مبلغان در مساجد، آذین بندی نقاط شهری و روستایی، برگزاری راهپیمایی 22 بهمن برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب را از مهم ترین برنامه هایی عنوان کرد که در دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

 

وی برنامه میهمانی لاله‌ها و برنامه‌های مربوط به 12 بهمن و ورود امام خمینی به میهن را از دیگر برنامه های شاخص خراسان جنوبی در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که در سطح استان 22 کمیته مربوط به برگزاری برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است، گفت: در برنامه‌های دهه فجر باید ابتکار و استفاده از ظرفیت‌های مردمی لحاظ شود.

 

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان این که از سال‌های گذشته یکی از مشکلاتی که در بیرجند در راستای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن وجود داشت مشکل صوتی در مسیر راهپیمایی بوده است، تاکید کرد: امسال این مشکل در مرکز استان رفع شده و امید است با اختصاص بودجه به این موضوع در سال‌های آینده بتوانیم این مشکل را در سایر شهرستان‌های استان نیز رفع کنیم.

 

وی همچنین با قدردانی از مردم برای همکاری در برگزاری برنامه های دهه فجر یادآور شد: برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بار دیگر به دشمنان انقلاب نشان خواهد داد که ملت ایران بر سر منافع خود و اسلام هرگز حاضر به سازش با دشمنان نشده و سازش انقلاب با استکبار و جریان های تکفیری تفکری محال و غیر ممکن است./837/پ202/ب4

ارسال نظرات