۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۴۲۲۴۷
رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل:

اجتماع بزرگ من عاشق محمدم در آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل از برگزاری اجتماع بزرگ من عاشق محمدم و قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در آستان امامزاده ابراهیم(ع) آمل خبر داد.
حضرت محمد(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل ، امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام، گفت: دشمنان اسلام با علم به اینکه موج گرایش به اسلام برایشان خطرساز بوده چندی است بازی های مختلفی را علیه اسلام و مسلمانان به کار گرفته و در پی آن هستند که با اسلام هراسی جلوی حرکت انسانهای آزاد به اسلام را مانع شوند.


وی تصریح کرد: وقتی موج اسلام خواهی در حال فراگیری جهان است، توطئه دیگری به راه انداخته و به دروغ دست پرورده‌های خود همچون القاعده و داعش را به عنوان نماد اسلام معرفی می کنند.


حجت الاسلام علیخانی با بیان این که قطعا اسلامی که از لندن و آمریکا هدایت شود، اسلام ناب محمدی(ص) نیست، افزود: القاعده و داعش امکانات خود را از غرب می گیرند و تحت حمایت سرویسهای جاسوسی غرب آموزش می‌بینند تا اسلامی خشونت طلب را به دنیا عرضه کنند.


رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، خاطرنشان کرد: روزی که تروریست ها را راهی عراق و سوریه می کردند آنها را منادیان آزادی می‌خواندند، حال که دست خودشان در این آتش گرفتار آمد آن را ناپسند می دانند.


وی با بیان این که بی شک تروریست در هر شکل از آن مذموم و نکوهیده بوده و فرقی نمی‌کند این ترور در عراق، افغانستان، سوریه و فلسطین و چه در فرانسه و هرکجای دنیا باشد، بیان داشت: این آتشی است که خود غرب آن را روشن کرده است و حمایت های آن از تروریست با دلارهای عربی و سلاح های غربی همچنان ادامه دارد.


حجت الاسلام علیخانی با اشاره به این که همان گونه که ترور محکوم بوده، توهین به مقدسات نیز محکوم است، ادامه داد: حرکت اخیر نشریه فرانسوی قطعا با چراغ سبز دولت فرانسه رقم خورده است و نشان دهنده ماهیت زشت این نشریه و اهداف شوم و پنهانی دولتمردان فرانسه است.


رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، افزود: این اقدام نشریه فرانسوی از جهل و ناآگاهی آنها در قرن بیست و یکم خبر می‌دهد و جاهلیت مدرنی که ریشه در استکبارجهانی دارد.


وی تصریح کرد: این اقدام به بزرگی رسول مهربانی ها آسیبی نمی زند ولی قلب صدها میلیون مسلمان را نسبت به غرب جریحه دار می کند و پلیدی آنان را آشکارا می سازد.


حجت الاسلام علیخانی با بیان این‌که در  پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) و در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلام عزیز و معرفی چهره پر از خیر و برکت نبی مکرم اسلام(ص) اجتماع عظیم مردمی با عنوان من عاشق محمدم همزمان در امامزادگان شاخص سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار می شود.


رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل تصریح کرد: اجتماع بزرگ من عاشق محمدم و قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در روز شنبه ، چهارم بهمن ماه و بعد از نمازجماعت مغرب و عشا در آستان امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود که از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات