۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۴۲۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

توهین به پیامبر مهربانی ها نشانگر اوج پلیدی و خباثت غرب است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، اهانت به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی ها را اوج پلیدی و خباثت دنیای غرب دانست و گفت: این اقدام موهن از سوی هر انسان آزاده ای در جهان محکوم است.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه تظاهرات اعتراض آمیز به هتک حرمت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام در آمل، گفت: توهین به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی ها محکوم است که این اقدامات خصومت و دشمنی غرب را نشان می دهد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که دین مبین اسلام در حال گسترش در سراسر جهان است، بیان داشت: ایادی استکبار جهانی از این گسترش ناراحت و هراسان بوده و تلاش دارند تا با هرگونه اقدامی مانع این امر شوند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که این اقدام نشریه فرانسوی اوج خباثت و پلیدی غرب را نشان می دهد، افزود: کشورهای غربی در واقع با انجام این گونه اقدامات ماهیت خود را نشان می دهند که هدف آن ها در راستای مقابله با دین مبین اسلام است.

 

وی با بیان این که اقدام نشریه فرانسوی با هدف فتنه انگیزی است، بیان داشت: اقدامات کشورهای غربی در راستای اسلام هراسی صورت می گیرد که می خواهند هر طوری شده در برابر نفوذ دین مبین اسلام تلاش کنند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: این افراد با هدف اسلام هراسی دست به اقدامات این گونه می زنند تا بتوانند مانع گسترش تعالیم والای دین مبین اسلام به کشورهای جهان شوند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که دین مبین اسلام در عزت و عظمت ارزشمندی قرار دارد، گفت: برخلاف کارشکنی هایی که از سوی دشمنان صورت می گیرد دین اسلام در حال ترویج بوده و کارشکنی های آنان نمی تواند در این راستا اثرگذار باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حضرت محمد(ص) اسوه مهربانی و پاکی است، گفت: توسل به پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) ضامن سعادت انسان است که انسان باید در تلاش باشد تا با استعانت از آن به تهذیب نفس و تکامل معنوی دست یابد.

 

وی با اشاره به این که حضرت محمد(ص) مظهر عطوفت و رحمت است، بیان داشت: این وجود نورانی بهترین و کامل ترین الگو برای همگان است که باید بهره گیری گرانقدری از آن صورت گیرد که می تواند زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسلمانان جهان از توهین نسبت به ساحت پیامبر گرامی اسلام ناراحت و خشمگین هستند، گفت: این حرکت نشریه فرانسوی قلب همه مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است که مردم ما با حضور گسترده و بصیرت مدارانه خود توهین به ساحت نورانی حضرت محمد(ص) را محکوم کردند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات