۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۴۲۴۶۱
امام جمعه موقت کرمان:

عزم و اتحاد مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی را نابود خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: شهدای ما مستقیم یا غیر مستقیم با گلوله های آمریکا و اسرائیل به شهادت می رسند، اما دشمنان بدانند با عزم مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد.
حجت الاسلام محمد صباحي امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه موقت کرمان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، خاطر نشان کرد: دشمنان که از نفوذ اسلام در هراس هستند، تلاش می‌کنند اسلام را به صورت تحریف شده به مردم دنیا معرفی کنند، به همین جهت، مقام معظم رهبری در این نامه تأکید داشتند که اسلام را به صورت مستقیم و بدون واسطه بشناسید، چرا که سیاستمداران و دولتمردان غربی، آگاهانه راه سیاست را از راه صداقت جدا کرده‌اند.

 

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: شهدای ما، مستقیم یا غیر مستقیم با گلوله های آمریکا و اسرائیل به شهادت می رسند. شهید الله دادی نیز با گلوله مستقیم صهیونیست ها به شهادت رسید، اما دشمنان بدانند با عزم همه مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد.

 

حجت الاسلام صباحی با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) خاطر نشان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) توهین به پیامبر اسلام اعلان جنگ مسلحانه بر ضد مسلمانان است.

 

وی افزود: توهین به پیامبر اکرم (ص) برای جلوگیری از گرایش جوانان به اسلام صورت گرفته است.

 

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه احتمال ساختگی بودن حمله به دفتر روزنامه فرانسوی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر این حادثه واقعی هم باشد، توسط گروهی انجام شد که به وسیله خود غربی ها برای بدنام کردن اسلام و خشن نشان دادن مسلمانان، به وجود آمد و الان دامن خودشان را گرفته است، در حالی که این گروه هیچ ارتباطی با اسلام ندارد./972/پ203/ب6

ارسال نظرات