۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۴۳۳۸۹
با شرکت بیش از 3 هزار طلبه؛

امتحانات نیم سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ امتحانات نیم سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان با شرکت بیش از 3 هزار طلبه برگزار شد.
امتحانات نيم سال تحصيلي طلاب حوزه هاي علميه

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زمان برگزاری امتحانات نیم سال نخست تحصیلی حوزه علمیه استان اظهار داشت: امتحانات نیم سال نخست مدارس علمیه خوزستان 29 دی ماه تا 7 بهمن ماه سال جاری به صورت هماهنگ برگزار شد.

وی با بیان این که در امتحانات نیم سال تحصیلی استان خوزستان طلاب پایه های 1 تا 10 شرکت کردند، گفت: امتحانات طلاب پایه 10 در مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان این که طرح پرسش ها و تصحیح آنها در سطح یک بر عهده مدارس علمیه است، گفت: در سطح دو به بالا پرسش ها از مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان طراحی و تصحیح می شوند.

حجت الاسلام ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم بسیار بالای کتاب های درسی حوزوی اظهار داشت: طرحی در حال بررسی است که در آن کارگروهی از اساتید مجرب استان در هر درس مطالب هر کتاب درسی را از لحاظ سختی و آسانی دسته بندی می کنند.

حجت الاسلام ناصری با بیان این که در این طرح اساتید در طول سال تحصیلی بیشتر بر روی مطالب سخت متمرکز می شوند، گفت: این طرح در صورت تصویب از نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 اجرا می شود./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات