۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۶۲۵
مسؤول کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان:

زنان در تقویت فرهنگ جامعه نقش مؤثری دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به نقش زنان در عرصه های گوناگون گفت: زنان در تقویت فرهنگ جامعه نقش مؤثری دارند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، پیش از ظهر امروز، در گردهمایی مسؤولان واحد های خواهران، کانون های فرهنگی وهنری مساجد دورود و بروجرد گفت: از بین 338 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان واحد خواهران در تعداد 250 کانون فرهنگی وهنری این استان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نیمی ازجمعیت جامعه  را زنان تشکیل داده اند، بیان داشت: زنان نقش بسزایی در تقویت فرهنگ جامعه دارند.

وی با تأکید بر این که زنان به عنوان و نقش بی بدیلی که در  کانون خانواده ها دارند، عنوان داشت: این قشر می توانند در تقویت فرهنگ جامعه مؤثر باشند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان تقویت برنامه های مسجد با محوریت خانواده را از مهم ترین اهداف راه اندازی واحد خواهران در کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد.

وی افزود: جذب زنان و دختران به مساجد و سازماندهی اوقات فراغت زنان و دختران از دیگر اهداف اصلی راه اندازی واحد خواهران در کانون ها است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش و فعالیت واحد خواهران در کانون مساجد خاطرنشان کرد: در این واحدها مسائل مورد نیاز حوزه زنان و دختران با محوریت مساجد آموزش داده می شود.

مقابله با هجمه های دشمن از ضرورت های تشکیل واحد خواهران در کانون ها است  

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان و طرح دسیسه های گوناگون یادآور شد: ارتقای بصیرت و توانمندی زنان و دختران در برابر این هجمه ها در واحد خواهران مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت./9451/پ203/ب2

 

ارسال نظرات