۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۶۲۷
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور:

رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا مورد غلفت قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر این‌که روحانیت بهترین حامی نظام است، گفت: سه هزار شهید روحانی در کشور داریم که نسبت به رسیدگی به خانواده‌های آنها غفلت کرده‌ایم.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در همایش تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه علمیه که ظهر امروز در سالن همایش‌های جامعه مدرسین برگزار شد با بیان این‌که ستاد شاهد حوزه در معاونت امور طلاب مستقر است، گفت: در این ستاد شورای عالی طرح و برنامه با حضور معاونان وزرا تشکیل می‌شود.
 
وی با بیان این‌که آمار فرزندان شاهد که در معاونت امور طلاب ثبت شده است، ابراز داشت: سه هزار شهید روحانی در کشور داریم که زیر نظر این ستاد هستند.
 
حجت‌الاسلام مؤذنی با تأکید بر این‌که کنگره شهدای روحانی کشور ضعیف عمل کرده است، اظهار داشت: این ستاد برنامه‌هایی را در نظر گرفته تا بتواند در راستای قوت گرفتن این کنگره به اجرا درآورد.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: معرفی توانمندی فرزندان شاهد به مراکز علمی یکی از هدف‌های برگزاری این همایش است.
 
وی با تأکید بر این‌که روحانیت بهترین حامی نظام است، خاطرنشان کرد: ما امروز مشاهده می‌کنیم که از فرمان امام خمینی(ره) نسبت به رسیدگی به خانواده شهدا غفلت کرده‌ایم.
 
حجت‌الاسلام مؤذنی در پایان خاطرنشان کرد: اتاق فکری در این راستا در این ستاد تشکیل شده است تا بتوانیم راه حل‌های درستی را پیدا کنیم./922/پ202/ف
 
ارسال نظرات