۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۴۳۶۴۲
استاندار خوزستان:

رسانه تأثیر بسزایی در جهت دهی به خانواده ها دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با بیان این که در برهه کنونی رسانه می تواند جهت دهی در جامعه داشته باشد، گفت: امروزه رسانه تأثیر بسزایی در خانواده ها داشته باشد.
عبدالحسن مقتدايي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان، پیش از ظهر امروز، در آیین آغاز به کار شبکه فارسی زبان الاهواز به نام «اهواز» با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و با اشاره به حضور وزیر ارتباطات و اطلاعات در این جلسه اظهار داشت: دکتر واعظی از شخصیت های بین المللی و رسانه ای کشور است که می تواند کمک مؤثری در بخش های فنی و رسانه ای داشته باشد.

وی به زحمات آیت الله موسوی جزایری در دوران دفاع مقدس و انقلاب اشاره کرد و افزود: این عالم مجاهد امروز نیز در سنگر مقابله با هجمه ها و توطئه های استکبار در حال مقابله با دشمن است.

مقتدایی به ظرفیت های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: امروزه ارتباط با کشور عراق در زمینه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

استاندار خوزستان، با بیان این که اربعین به عنوان پدیده ای جدید در جهت معرفی ارزش های اسلامی از ظرفیت های جدید استان خوزستان است، اظهار داشت: بیش از نیم میلیون نفر از استان خوزستان سال جاری در ایام اربعین به کشور عراق رفتند.

مقتدایی راهیان نور را از دیگر ظرفیت های استان خوزستان برشمرد و افزود: سالانه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان بسیاری از سراسر کشور و سایر نقاط جهان جهت بازدید از این مناطق عملیاتی به استان خوزستان سفر می کنند که صحنه های زیبایی خلق می شود.

تاریخ دفاع مقدس با تاریخ خوزستان گره خورده است

وی با بیان این که تاریخ دفاع مقدس به نوعی با تاریخ خوزستان گره خورده است، اظهار داشت: دفاع مقدسی گنجی پایان ناپذیر است که می توان سال ها به آن پرداخت.

استاندار خوزستان در ادامه تصریح کرد: خوزستان نیاز به افزایش کارهای تخصصی در زمینه های گوناگون اجتماعی و مذهبی دارد.

مقتدایی با اشاره به اثر گذاری رسانه و تصویر اظهار داشت: انسان با دیدن یک تصویر می تواند مسیر زندگی خود را دستخوش تغییر دهد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که در برهه کنونی رسانه می تواند جهت دهی در جامعه داشته باشد، گفت: امروزه رسانه تأثیر بسزایی در خانواده ها داشته باشد./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات