۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۶۴۳
تولیت حرم حضرت معصومه:

هدایت افراد در راستای دستورات اسلام وظیفه دینی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که اهل بیت(ع) رسالت خود را انجام داده اند، حال وظیفه ماست که به رسالتی که بر دوش داریم، عمل کنیم، افزود: جذب افراد به تعالیم اسلامی و انجام واجباتی دینی، یک وظیفه است؛ ما باید تا اندازه ای که می توانیم نسبت به اهل بیت(ع) ادای حق کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی، در همایش نورالکریمه که در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسگری(ع) گفت: این امام همام در روایتی ما را به تقوای الهی دعوت می کند.
 
وی کار کردن برای خدا را از دیگر توصه های این امام همام در این روایت معرفی کرد و افزود: هر که در این مسیر قدم گذاشت و شیرینی این کار را فهمید، از مسیری که انتخاب کرده، خسته نشده است، راستگویی از دیگر توصه های امام حسن عسگری(ع) در این روایت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، راست نگفتن برخی افراد در تعاملات و ارتباطات است، تصریح کرد: این امام همام در ادامه ما را به امانت داری و داشتن سجده طولانی و خوشرفتاری با همسایه توصیه می کند.
 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره با اشاره به جسارت های صورت گرفته به ساحت مقدس حضرت محمد(ص)گفت: اهانت به پیامبر اسلام از گذشته وجود داشته و متأسفانه امروز نیز شاهد چنین اقدام شنیعی هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که اهل بیت(ع) رسالت خود را انجام داده اند، حال وظیفه ماست که به رسالتی که بر دوش داریم، عمل کنیم، افزود: جذب افراد به تعالیم اسلامی و انجام واجباتی دینی، یک وظیفه است؛ ما باید تا اندازه ای که می توانیم نسبت به اهل بیت(ع) ادای حق کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که امام زمانمان در میان مردم محبوب شود؛ یعنی این که ما به صورت کامل در خدمت حضرت ولی عصر(عج) و آموزه های دینی باشیم؛ امام زمان، زمانی از ما راضی خواهد شد که به آنچه اسلام بر دوش ما گذاشته، عمل کنیم.
 
شایان ذکر است، در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از خانم الهام چرخنده حکم خادمی بارگاه کریمه اهل بیت(س) توسط حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به وی اعطا شد./1323/د102/ف
ارسال نظرات