۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۹۹۷
نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا:

انقلاب اسلامی منادی وحدت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جلیل‌زاده گفت: انقلاب اسلامی ایران منادی وحدت و همگرایی امت مسلمان برای مقابله با مستکبران و استعمارگران جهان است.
حجت الاسلام جليل زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام رسول جلیل زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه مراغه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ضربه مهلکی بر پیکره امپریالیسم بوده است.

 


وی با تأکید بر این‌که نظام اسلامی ایران به برکت انقلاب به قدرت جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و فراگیر شده است، به جرأت می توان گفت که آرمان های انقلاب اسلامی صادر شده است.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان این‌که دستاوردهای انقلاب اسلامی خارج از تصور دشمنان نظام است، ادامه داد: ایران اسلامی با ابهت و اقتدار خود در کانون توجه همگانی و جهانی قرار گرفته و نشان داده که همواره با تکیه بر پشتوانه ملت خود در برابر استکبار و نظام سلطه ایستاده است.

 


حجت الاسلام جلیل زاده تکیه بر توانمندی داخلی و خودکفایی در عرصه های مختلف را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پیشرفت های کنونی علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور در سال های اخیر به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

 


وی با اشاره به این‌که تحریم‌های علمی دشمنان در راستای مقابله با سرعت پیشرفت در ایران اسلامی است، گفت: دانش بومی جوانان مؤمن و متعهد ایران اسلامی موجب شده تا دشمنان دیرین نظام در میز مذاکره حاضر شوند و حق علمی و فناوری هسته ای ایران را محترم بشمارند.

 


حجت الاسلام جلیل زاده گفت: قرارگاه بزرگ خاتم الانبیا با حضور نیروهای متعهد و متخصص بسیجی، همواره نقش اساسی و تعیین کننده خود را در سازندگی و عرصه های سترگ کشور از جمله اجرای فازهای منطقه عسلویه نشان داده و این نشان دهنده همت و غیرت بسیجی این ملت است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات