۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۰۱۸
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

دوران کنونی دوران فتوحات اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که ولایت فقیه، اورانیوم غنی شده ملت ایران است، گفت: دوران کنونی دوران فتوحات اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمين مير احمدرضا حاجتي، مدير حوزه هاي علميه خوزستان، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، عصر امروز، در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی الصافات دانشگاه شهید چمران، با اشاره به این که نخستین وظیفه انسان ها قدر شناسی است، تصریح کرد: باید بدانیم سبب اصلی بسیجی شدن چه چیزی است.

وی با بیان این که عدم شناخت مبدأ و مقصد سبب ناموفقیت در برنامه های روزانه خواهد شد، عنوان کرد: آگاهی از مسیر پیش رو در گام نهادن در مسیر صحیح و درست مؤثر است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی بسیجی را مرد صحنه های نبرد در برابر تهاجم دشمن معرفی کرد و افزود: واقعیت انسان باید بسیجی باشد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که بسیجی باید در همه زمینه های دینی پیشگام باشد، ابراز داشت: در شرع مقدس توصیه شده که انسان ها باید حریم های دینی را رعایت کنند.

وی اهل بیت(ع) را مبدأ بسیج برشمرد و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ناشی از تلاش های اهل بیت(ع) در خفقان دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به عظمت ملت ایران با توجه با سخنان ائمه اطهار(ع) ابراز داشت: بر اساس سخنان امام، امت ایران از امت صدر اسلام برترند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخن امام درباره بسیجیان تصریح کرد: براساس فرموده امام غافل ماندن مسؤولان از بسیج سبب گرفتاری به عذاب الهی آنها خواهد شد.

وی باور بسیجی بودن را سبب دستیابی به مقام های والای معنوی خواند و گفت: شناخت مبدأ برای شناخت مقصود ضروری است.

تأثیر دهی اردوهای جهادی در میان بسیجیان

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که بسیجیان باید از شهیدان فی سبیل الله به ویژه سید حمید تقوی فر الگو گیرند، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در دوره های تربیتی به دنبال تربیت کیفی باشیم.

وی ادامه داد: همواره باید هدف که همان گام نهادن در مسیر ولایت و خود شناسی است را برای خود یادآوری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: اردوهای جهادی بهترین اردو برای تأثیر پذیری بیشتر در بسیجیان است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که عبادت و به طور ویژه نماز اول وقت انسان را غنی سازی می کند، ابراز داشت: اورانیوم غنی شده ملت ایران ولایت فقیه است.

وی با بیان این که تغییر و تحولات زمان حال را باید بشناسیم، تصریح کرد: اکنون زمان فتوحات اسلام در دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به نزدیکی سقوط آل سعود عنوان کرد: در سال های آینده از نظر ابعادی دگرگونی هایی در جهان رخ خواهد داد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نام دوره الصافات خاطرنشان کرد: تلاش شود در این دوره جلساتی با محوریت تفسیر سوره الصافات برگزار شود./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات