۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۴۴۰۸۴

بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی

خبرگزاری رسا ـ موسس مدرسه علمیه قائم چیذر به همراه اساتید و طلاب این مدرسه از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.
بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی بازدید آیت الله هاشمی علیا از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید علی اصغرهاشمی علیا مؤسس مدرسه علمیه قائم چیذر صبح امروز از مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی ارتش بازدید کرد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه چیذر نیز حضور داشتند.

 

این مراسم با قرائت قرآن و خیر مقدم از سوی حجت الاسلام سعیدی مسؤول عقیدتی سیاسی این مرکز در سالن اجتماعات آغاز شد.

 

در ادامه حجت الاسلام حسنی جانشین ریاست عقیدتی سیاسی کل ارتش به سخنرانی پرداخت.

 

وی با اشاره اهمیت آماده سازی فضای ظهور امام زمان با تعامل حوزه و ارتش گفت: همان طور که ما در گذشته اراده کردیم که انقلابی اسلامی صورت گیرد و توانستیم در حالی که بعضی می گفتند نمی شود الان هم می توانیم فضای ظهور را با هم آماده کنیم و مقدمه ای برای ظهور باشیم.

 

وی با بیان روایات و احادیث درباره ظهور و مردان مجاهد و تطبیق آن با مجاهدان آخر الزمان گفت: از مجموع روایات و احادیث نتیجه می گیریم که انقلاب ما مقدمه ظهور خواهد بود. هر کس باید وظیفه خود را بداند و بفهمد که در قبال امام زمان چه وظیفه ای دارد و چگونه می تواند به ایشان خدمت کند.

 

در ادامه آیت الله هاشمی علیا از بخش های مختلف از جمله بخش های آموزشی  و دانشگاه جامع علمی کاربردی و قسمت های رفاهی این مرکز بازدید کرد.

 

لازم به یادآوری است که این مراسم به همت بسیج طلاب مدرسه علمیه قائم چیذر برنامه ریزی شده بود./810/پ202/ب4

ارسال نظرات