۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۴۴۲۰۲
با حضور حجت الاسلام نبویان و رسایی؛

سلسله نشست های دیروز امروز فردا در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ با سخنرانی حجت الاسلام نبویان و رسایی سلسله نشست های دیروز، امروز، فردا در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار می شود.
آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سلسله نشست های دیروز، امروز، فردا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، نخستین نشست با سخنرانی حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روز جمعه هفدهم بهمن ماه برگزار می شود.

 

دومین نشست با سخنرانی حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیرمسوول نشریه 9 دی در روز یکشنبه نوزدهم بهمن ماه صورت گیرد.

 

این گزارش می افزاید؛ نشست پایانی نیز در روز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه و با سخنرانی سردار فریدون علیپور، یادگار هشت سال دفاع مقدس همراه با مراسن نورافشانی و طنین انداز شدن فریاد الله اکبر برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ این نشست ها از ساعت 18:30 و به همت هیات امنا و پایگاه مقاومت بسیج در مسجد امام رضا(ع) آمل صورت می گیرد.

 

برگزاری نشست روشنگری عمومی با سخنرانی رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، نشست نهضت روشنگری عمومی ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در آمل برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، در این نشست حجت الاسلام حسین جلالی، رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی و استاد حوزه و دانشگاه به سخنرانی می پردازد.

 

گفتنی است؛ این مراسم در روز سه شنبه چهاردم بهمن ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد حضرت ابالفضل(ع) محله اسپه کلا آمل صورت می گیرد./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات