۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۴۴۲۱۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مدیران همه تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف نظام به کار گیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدیران باید به فکر خدمت بوده و از این فرصت ارزنده استفاده شایسته ای داشته باشند، گفت: مدیران باید همه اهتمام خود را در پیشبرد اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گیرند.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در دیدار با مدیران شهرستان آمل که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت با گرامی داشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر همچون خورشید تابانی است که منطقه ای تاریک را روشن می کند که آسمان ایران اسلامی را روشن کرده است.


وی با تاکید بر این که دهه فجر فرصت ارزنده ای برای معرفی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی است، بیان داشت: در این دهه مبارک و مقدس ملت ایران از زیر سلطه و ستم طاغوت و دشمنان رهایی یافته و حرکت خود را درمسیر عزت و عظمت آغاز کرده است.

 

امام جمعه آمل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی کشور با دوران قبل از انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه نبوده و کشور ما به پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری دست پیدا کرده است.

 

 حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: از دیگر برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد امنیت و آسایشی است که در جای جای کشور عزیزمان وجود دارد که مردم با حس آرامش در کنار همدیگر مشغول به کار و تلاش و زندگی هستند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به انتظارات ملت از دولتمردان، خاطرنشان کرد: گذشت 36 سال از عمر با برکت نظام انقلاب اسلامی نشان دهنده وفاداری و علاقه ملت به این انقلاب است که این امر وظیفه مدیران را در قبال مردم سنگین تر کرده و انجام خدمتی صادقانه و رفع مشکلات و کمبودها از انتظارات ملت است.

 

امام جمعه آمل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با تمام توان در خدمت مردم و مسلمانان بوده و از هیچ کمکی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی دریغ نکنند.

 

وی با بیان این که مدیران باید به فکر خدمت بوده و از این فرصت ارزنده استفاده شایسته ای داشته باشند، گفت: مدیران باید همه اهتمام خود را  در پیشبرد اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: وظیفه مدیران در قبال انقلاب  و دهه مبارکه فجر و گرامی داشت آن بسیار سنگین است و موظف هستیم هر کاری که سبب خوشایندی و سربلندی مردم و نظام اسلامی می شود را انجام دهیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در دهه فجر باید با برنامه ریزی درست روحیه های آن زمان را احیا کرده و مردم را نسبت به نظام اسلامی و انقلاب خوشبین کنیم.

 

وی با اشاره به این که باید زمینه های نارضایتی مردم رفع شود، افزود: مدیران باید نهایت سعی و تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات مردم به کار گیرند تا زمینه های رضایت مندی آنان فراهم شود.

 

امام جمعه آمل در پایان با بیان این که بسیاری از معضلاتی که مردم با آن دچار هستند با عزم بالا و تعامل نزدیک مدیران نهادها و ادارات قابل حل است، تصریح کرد: نباید فراموش کرد این انقلاب و نظام متعلق به ملت بوده و بزرگ ترین وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم است./1314/پ202ب1

ارسال نظرات