۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
کد خبر: ۲۴۵۱۵۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

شکست دادن ابرقدرت های شرق و غرب در جنگ معجزه الهی است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با اشاره به رشادت ها و ثابت قدمی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا بدون داشتن امکانات کافی توانستند با ایمان و عدم انحراف از مسیر الهی در برابر دشمنان ایستادگی کنند و شاهد معجزه آنان در تقابل با قدرت های شرق و غرب بودیم.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، با بیان اینکه شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه اصلی خود را شناختند، خاطر نشان کرد: شهیدان در راه اسلام و انقلاب اسلامی و جانفشانی برای کشور هرگز درنگ و تأمل نکردند و هرگز در پیمودن راه درستی و حقیقت متوقف نشدند.

 

وی در ادامه با اشاره به فضای اختناق و امنیتی رژیم طاغوت تصریح کرد: با وجود دستگاه های امنیتی گسترده، ارتش مجهز و رسانه هایی که در اختیار دشمن قرار داده شده بود و اینکه هیچ امکاناتی در اختیار مردم قرار نگرفته بود و در آن فضا که همه قدرت ها به دنبال بقا و دوام طاغوت بودند شهدا توانستند به پیروزی برسند.

 

سردار نقدی با غیر قابل درک خواندن حماسه شهدا در دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آن شرایط سخت امیدی برای پیروزی در بین مردم وجود نداشت، ملت با دست خالی بدون توانایی مالی و رسانه ای و برخورداری از سلاح برای مبارزه انقلاب به صورت معجزه آسا پیروز شد و وعده خداوند متعال محقق شد و با این درس بزرگ مردم ایران دلگرم و بیدار شدند و به میدان آمدند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور جوانان در جبهه های جنگ و مقابله با قدرت های بزرگ دنیا ابراز کرد: با توجه به همه فشارها، توطئه ها و دشمنی ها مردم انقلابی و مؤمن هرگز عقب نشینی نکردند و به همین دلیل خداوند همواره حامی و یار و یاور مردم در شرایط سخت و مراحل مختلف بوده است و این مردم در شرایطی که غرب تمام توان خود برای حمایت از صدام را به کار گرفته بود در برابر همه آنها ایستادند و خداوند پیروزی را نصیب آنها کرد.

 

وی شکست ابر قدرت های شرق و غرب از یک کشور در جریان جنگ را بی سابقه ارزیابی کرد و افزود: مردم قدردان نعمت انقلاب اسلامی بودند و با تمام وجود و توانایی از آن دفاع کردند و به دلیل این شکرگزاری و قدردانی معجزه الهی به آنها عطا شد و توانستند اتحاد قدرت های غرب و شرق علیه خود را مغلوب کنند.

 

سردار نقدی با اشاره به محقق شدن وعده الهی مبنی بر نابودی شاه بیان کرد: خداوند بر اثر ایستادگی و مقاومت مردم و انحراف پیدا نکردن از مسیر مقاومت و حقیقت وعده خود مبنی بر نابودی شاه را محقق کرد و امروز با توجه به شرایط کنونی جامعه جهانی اگر در راه شهدا ثابت قدم باشیم به طور حتم در آینده نزدیک شاهد نابودی و مرگ آمریکا و اسرائیل هم خواهیم بود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی را مصداق عینی قدرت الهی دانست و تصریح کرد: نه تنها پیروزی انقلاب اسلامی خود را مشاهده کریدم بلکه شاهد بودیم افغانستان در سایه انقلاب اسلامی توانست شوروی را از کشور بیرون کند و امروزه شاهد هستیم که اسرائیل در جنگ غزه و لبنان که زمانی یک ملت ضعیف و حقیر بودند مغلوب می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: حجت های الهی برما تمام شده است و با وجود این موضوع کسی نمی‌تواند بهانه ای برای سازش و کرنش در برابر آمریکا بیاورد، مردم ایران در سال 1980 آن آمریکا قدرتمند را شکست داد و این در حالی است که آمریکای امروز بسیار ضعیف تر از گذشته شده است.

 

سردار نقدی آمریکا را در شرایط امروزی خود به علت نفرت مردمی را بی دست و پا توصیف کرد و افزود: در گذشته حرکت یک ناو آمریکا یک دولت را تغییر می داد و یا سرنگون می کرد اما امروزه به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی کسی از آمریکا نمی ترسد.

 

سردار نقدی با اشاره به ظرفیت های مختلف کشور در عرصه صنایع، منابع و کشاورزی ابراز کرد: با وجود این ظرفیت ها هیچ حجت و دلیلی برای سازش و تسلیم در برابر دشمن نداریم و باید بدانیم و به خود یادآوری کنیم که امروزه اگر شهدا بودند چه می کردند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: چشم امید همه کشورهای ضعیف و مستضعفین دنیا به کشور ما است، اگر امروزه تحریم بر ما فشار می آورد باید به برخی افراد گوشزد کرد این حجم تحریم ها در برابر تحریم های گذشته ناچیز است و مردم ما باید با اتحاد و همدلی و تلاش و کوشش راه شهدا را ادامه دهند./1304/پ202/ب6

ارسال نظرات