۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۴۵۳۱۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

سعید جلیلی، سخنران راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان این که آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز از ساعت 10 صبح خواهد بود، گفت: سعید جلیلی، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران پایانی این مراسم خواهد بود.
حجت الاسلام جعفري جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در استان خوزستان، حضور گسترده اقشار گوناگون مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را تجلی پشتوانه مردمی نظام دانست و افزود: مردم اهواز در دوران گوناگون انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و تأثیرگذار در صحنه های اجتماعی و انقلابی داشته اند.

وی با بیان این که آغاز مراسم از ساعت 7:30 صبح خواهد بود، اظهار داشت: در این ساعت افزون بر برپایی جشن در فلکه مولوی، ویژه برنامه هایی نیز جهت اجرا برای کودکان در نظر گرفته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز از ساعت 10 صبح خواهد بود، گفت: سعید جلیلی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران پایانی این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری به مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: راهپیمایی از میدان بسیج، فلکه ساعت، خیابان عارف آغاز شده و به سمت میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهاراه نادری ادامه یافته و مراسم پایانی راهپیمایی در انتهای خیابان سلمان فارسی برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان دهه مبارک فجر را یادآور عزم عمومی ملت ایران است، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران که 36 سال پیش به رهبری امام خمینی(ره) بنا نهاده شد، آغازگر تحولی بزرگ در بیداری اسلامی بود./9464/پ202/ب2

ارسال نظرات