۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۴۵۳۴۴

جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هماهنگی برپایی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن استان خوزستان در اهواز برگزار شد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در استان خوزستان، صبح امروز، در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

در این مراسم، مسلم رحیمی، رییس سازمان صدا و سیمای استان خوزستان در سخنانی با بیان این که برای راهپیمایی 22 بهمن ویژه برنامه هایی جهت پخش تدارک دیده شده است، گفت: در نظر داریم دوربین های صدا و سیما جنب و جوش اقشار گوناگون مردم از جمله بسیجیان و اصناف را قبل از حضور در راهپیمایی را به نمایش بگذارند.

وی با تأکید بر اهتمام ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج در جهت حرکت گروهی از مساجد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در راهپیمایی امسال تلاش ها و زحمات ارگان های گوناگون از جمله سازمان حمل و نقل عمومی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به صورت ویژه منعکس داده خواهد شد.

رییس سازمان صداوسیمای خوزستان با انتقاد از عدم حضور مسؤولان ارشد استان در جلسه هماهنگی امروز تأکید کرد: همگان در برابر شهدا مسؤول هستند و مردم در در طول این سال ها نشان دادند از مسؤولان جلوتر هستند و تکلیف خود را می دانند.

رحیمی با بیان این که جشن های خوب و اثرگذاری از سوی شهرداری در مناطق گوناگون شهرستان اهواز برگزار شده است، گفت: باید از ظرفیت مناطق گوناگون اهواز جهت برپایی هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس استفاده شود.

در ادامه این جلسه، حمید خرسند نژاد، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز به محدودیت های ترافیکی روز 22 بهمن اشاره کرد.

گفتنی است، در بخش دیگری از این مراسم مسؤولان حاضر در جلسه به بیان پیشنهادهای خود در زمینه برگزاری باشکوه راهپیمایی دهه فجر در اهواز پرداختند./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات