۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۳۹۰
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

قدرت ایران دشمنان را وادار به مذاکره کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: ایران در زمینه های مختلف به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است که همین مسأله دشمنان را وادار به مذاکره کرده است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در جمع کارکنان پادگان امام رضا(ع) مراغه با تشریح برکات انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نهضت حسینی ملت ایران الهام‌بخش دیگر تحرکات ضداستبدادی منطقه و جهان بوده است.


وی با بیان این‌که همه ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزشمند و تاثیرگذار داشته‌اند، خاطرنشان کرد: عده‌ای تلاش دارند انقلاب را به نام خود مصادره کنند، غافل از این‌که بنا به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.


حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به نقش مرجعیت شیعه، امام خمینی و روحانیت مجاهد در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی، ایران در زمینه های مختلف به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است که همین مسأله دشمنان را وادار به مذاکره کرده است.


رییس عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که استقلال، آزادی، برادری، برابری، مبارزه با مفاسد اقتصادی، عدالت و برقراری احکام اسلامی در کشور از آرمان های انقلاب بوده است، افزود: انقلاب اسلامی با محوریت خدمت به مردم روی کار آمده و از ابتدای کار تاکنون در رسیدن به این هدف والا موفق بوده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت های دفاعی و نظامی نیروهای مسلح را از دیگر برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: ارتشیان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش بسیار با ارزش و ستودنی ایفا کرده است.


حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: با وجود اینکه ارتش پیش از انقلاب در سیطره بیگانگان و اجانب بود، اما بدنه اصلی سالمی داشت و این بدنه به دلیل عدم رضایت از سیاست های ضد فرهنگی رژیم، نقش موثری در شتاب بخشیدن به پیروزی انقلاب ایفا کرد.


همچنین سرهنگ احمد ولی نژاد، فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه هدایت مردم و تشکیل بسیج مردمی را از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام راحل با بهره گیری از این دو عنصر، انقلاب را بر اساس آرمان های اسلامی پایه گذاری کرد.


وی نقش امام راحل و سایر روحانیان در این ارتباط را غیرقابل انکار دانست و افزود: انقلاب اسلامی نهضتی مردمی، دینی و فرهنگی بوده که رهبر کبیر آن با طراحی ایدئولوژی اسلامی انقلابی و گسترش آن در سطح بین المللی دشمنان را در موضع انفعال فرو برده است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات