۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۴۵۴۱۶
عصر امروز؛

مراسم تشییع پیکر آیت الله محمدتقی خاتمی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ محمد تقی خاتمی از علمای برجسته استان زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در زنجان و اقشار مختلف مردم استان برگزار شد.
تشييع پيکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله شیخ محمدتقی خاتمی عصر امروز از مقابل بیت ایشان به سوی مزار شهدای پایین زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در زنجان، ائمه جمعه استان، فرماندهان نظامی استان، مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران و برادران، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان همچنین با حضور خیل عظیم ارادتمندان به علمای اسلام و مردم مؤمن زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، خیل کثیر مردم و به ویژه شاگردان آیت الله خاتمی از لحظات آغاز مراسم تشییع در مقابل بیت ایشان حضور یافته و ضمن تسلیت به خانواده ایشان پیکر مطهر این عالم بزرگ را بر روی دست های خود تا مزار شهدای پایین زنجان تشییع کرده و بر پیکر ایشان نماز خواندند.

 

شاگردان این عالم وارسته که دیگر هر کدام از آنها برای خود صاحب مقام و منصبی هستند و راه استاد خود را در شاگرد پروری ادامه می دهند امروز بار دیگر گرد استاد خود جمع شده بودند اما دیگر شمع وجود استاد در میان آنها نبود ولی آنها استاد خود را تا خانه ابدی برای آخرین بار به یاد روزهایی که در همان مسیر برای حضور سر کلاس درس استاد را همراهی می کردند، تشییع کردند.

 

گفتنی است، آیت الله شیخ محمدتقی خاتمی سابقه 50 سال شاگرد پروری در کارنامه موفق زندگی خود داشته و همواره به عنوان یک روحانی مردمی، به رفع و رجوع مشکلات مردم می پرداخت./949/پ202/ب4

ارسال نظرات