۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۴۵۷۴۳

برگزاری محفل انس با قرآن در آستان امامزادگان باقریه بیرجند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان امامزادگان باقریه(ع) بیرجند خبر داد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام دادخدا خدائی، مدیر اداره اوقاف شهرستان بیرجند و درمیان، پیش از ظهر امروز در حاشیه ستاد برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به این‌که حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن مهم‌ترین تکلیف شرعی و دینی ماست، گفت: دشمن منتظر است تا مردم لحظه‌ای صحنه را خالی کنند تا بتواند نقشه‌های پلید خود را اجرا کرده و انقلاب را به بن‌بست برساند.

 

وی با اشاره به این‌که حضور مردم در راهپیمایی‌های پس از انقلاب به‌اندازه خود انقلاب اسلامی مهم بوده است، ادامه داد: هر راهپیمایی یک انقلاب است که مثابه انقلابی دیگر سیلی محکمی به گوش استکبار زده و به استکبار یادآوری می‌کند که ما به همچنان به اهداف و آرمان‌های انقلاب پایبند هستیم.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند و درمیان با دعوت از مردم شهرستان‌های بیرجند و درمیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه افزود: حضور مردم درمیان و بیرجند در راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت اسلامی و انقلابی ملت ایران است و نشان می‌دهد ملت ایران از هر فرقه و قومیتی به اهداف و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

 

حجت‌الاسلام خدائی بابیان این‌که انقلاب اسلامی برگرفته از آیات قرآن و با هدایت یک عالم دینی به پیروزی رسید، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر محفل انس با قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی اذان و ابتهال در شهرستان بیرجند برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات نشان دادن پیوند مستحکم انقلاب با قرآن است.

 

وی بابیان این که قرآن مایه آسایش جسمی هر انسان است، افزود: اگر انسان بتواند به آیات که فرمان الهی برای سعادت انسان است گوش فرا دهد و عمل کند؛ به‌طور یقین سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با اشاره به این‌که قرآن معجزه جاودان آخرین پیامبر خداوند برای هدایت و راهنمایی بشر بوده که هیچ‌گاه دچار کهنگی نشده و به همه زمان‌ها اختصاص دارد، گفت: اگر قرآن و فرهنگ قرآنی نبود انقلاب اسلامی هرگز نمی‌توانست منادی آزادی و آزاد بخشی در جهان شود.

 

حجت‌الاسلام خدائی با تأکید بر اینکه باید ارزش‌های انقلاب به نسل جوان به‌درستی تبیین شود، تصریح کرد: باید در این راستا برنامه‌های فرهنگی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

 

مدیر اداره اوقاف بیرجند با تأکید بر این که افرادی که در نظام اسلامی دارای مسؤولیت هستند حق بزرگی را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بر گردن دارند، ادامه داد: حفظ و تلاوت قران هر دو ارزشمند هستند.

 

حجت الاسلام خدائی یادآور شد: با توکل به خداوند و قرآن می‌توانیم حداقل زنگاری از زندگی روزمره خود را که دچار روزمرگی شده است پاک‌کرده و به زندگی خود نور و روشنایی‌بخشیم./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات