۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۴۶۱۹۵

اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد

خبرگزاری رسا ـ تولید مجموعه پلاکاردهای «ایران در مسیر قله‌های آرمانی پیشرفت» ویژه راهپیمایی 22 بهمن، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22بهمن، برپایی ایستگاه های شعار نویسی در مسیر راهپمایی 22 بهمن از عناوین اخبار کوتاه از ویژه‌برنامه‌های راهپیمایی در مشهد است.
اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اخبار کوتاه از ویژه برنامه های راهپیمایی 22 بهمن در مشهد يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به نقل از  روابط عمومی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با ایام الله دهه فجر، مجموعه پلاکاردهای «ایران در مسیر قله‌های آرمانی پیشرفت» ویژه راهپیمایی 22 بهمن منتشر شد.

 

این مؤسسه در راستای ایجاد موج‌ آفرینی‌های انقلابی، مجموعه پلاکاردهایی را با شعار «در مسیر قله‌های آرمانی از پیشرفت خویش دست بر نمی‌داریم» تولید کرده است.
در این پلاکاردها، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران با رتبه‌هایی که در جهان دارد به شکل عدد و با گرافیکی زیبا تهیه و تولید شده است.

 

«اولین تولیدکننده پودر استخوان‌ساز در جهان»، «دومین کشور دارای تولید پهباد در جهان»، «سومین کشور استخراج کننده سلول‌های بنیادی»، «پنجمین کشور دارای فناوری شبیه سازی موجود زنده در جهان» برخی از عناوین پلاکاردهای«ایران در مسیر قله‌های آرمانی پیشرفت» است.

 

«ششمین قدرت موشکی جهان»، «هفتمین کشور سازنده ناوشکن در جهان»، «هشتمین کشور هسته‌ای دنیا» و «نهمین کشور صاحب چرخه کامل فضایی در جهان» عناوین دیگر این پلاکاردها است.

 

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی همچنین در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با برپایی ایستگاهی فرهنگی، پلاکاردهای تولید شده به همراه تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل در بین عموم مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد مقدس توزیع خواهد کرد.

 

یادآور می شود، با همکاری تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی پلاکاردهای «در مسیر قله‌های آرمانی از پیشرفت خویش دست بر نمی‌داریم» در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن برخی دیگر از شهرها نیز توزیع خواهد شد.

 

برپایی ایستگاه های شعار نویسی در مسیر راهپمایی 22 بهمن

ستاد خبری « فجر 36 مشهد» از ایستگاه های شعارنویسی مردمی و طراحی پلاکاردهای ویژه راهپیمایی 22 بهمن در مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی خبر داد.

 

به منظور هر چه با شکوه تر و مردمی تر برگزار شدن مراسم راهپمایی روز پیروزی شکوهمند انقلاب در روز یوم الله 22 بهمن ماه جاری، ایستگاه های شعار نویسی در سه محور منتهی به مسیر راهپمایی راه اندازی می شود.

 

در این ایستگاه ها با هدف مشارکت مردمی در راستای نگارش شعارها و تجهیزات و تزئینات بزرگداشت این روز تاریخی و سرنوشت ساز توسط تشکل های مردمی ایجاد شده است، امکانات لازم جهت طراحی و نوشتن پلاکارد برای شعارهای راهپیمایی روز 22 بهمن توسط مردم فراهم خواهد شد.

 

همچنین بیش از 30هزار محصول فرهنگی مربوط به راهپیمایی و تعداد 13 هزار پرچم دستی جمهوری اسلامی ایران توسط سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد تهیه و دراین روز در میان عموم مردم توزیع خواهد شد./1310/پ203/ب6

ارسال نظرات