۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۴۰۹
امام جمعه آمل:

عدالت و اقتدار مهم ترین شاخصه نیروی انتظامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که نیروی انتظامی در برخورد با مردم باید دقت ، اقتدار و عدالت شایسته ای داشته باشد، افزود: نباید این مدیریت ها ما را از خط اصلی خود خارج کرده که باید با تمام توان در راستای خدمت گام برداریم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی،  امام جمعه آمل عصر امروز در مراسم افتتاح طرح مکنا نیروی انتظامی شهرستان آمل با گرامی داشت فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در چنین روزی بساط حکومت شاهنشاهی برچیده و زمینه نابودی غارتگران فراهم شده است.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ع) با حضور خود و انقلاب زمینه ساز عزت و عظمت شدند، بیان داشت: در میان این همه جمعیت ایران اسلامی حضرت امام راحل به عنوان فردی حکیم، عابد و زاهد به پا خواسته که از همه چیز خود برای انقلاب اسلامی گذشت و مجاهدت های بسیاری انجام داد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با روشنگری و شجاعت توانست انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده و ملت ما را به نهضت و قیام دعوت کند که توانستیم به پیروزی برسیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ما امروز خوشحال هستیم که این شادی را امام راحل، شهدا و جانبازان به ما هدیه کردند، خاطرنشان کرد: باید قدردان این تلاش ها و ایثاگری ها بوده و در مسیر ترویج و تحکیم دستاوردهای انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

 

وی با تاکید بر این که اقتدار نیروهای مسلح به برکت خانواده های معظم شهدا است، ادامه داد: شهدا زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی شدند که باید خانواده های معظم شهدا را تکریم کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که نیروی انتظامی نظم خاصی می خواهد که مردم از این نهاد توقع خاصی دارد، گفت: باید در مجموعه نیروی انتظامی سلسله مراتب رعایت شده و ادب و نظم به نحوی شایسته وجود داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی در برخورد با مردم باید دقت شایسته ای داشته باشد، افزود: نباید این مدیریت ها ما را از خط اصلی خود خارج کرده که باید با همه توان در راستای خدمت گام برداریم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: می طلبد آن قدر با دقت ، اقتدار و درایت کار کنیم تا مشکل و معضلی پیش نیاید و نباید طوری شود که بیجا مظلومی شلاق خورده و ظالمی با یک نگاه و تلفنی از کنار ما رد شود که باید براساس دستورات اسلامی کارهای خود را پیش برده و عدالت را رعایت کنیم.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: قانون برای همه یکی است که نباید برای برخی از افراد حمایت های غیرقانونی داشته و باید ترحمی ارزنده نسبت به همه مردم داشته باشیم.

 

وی با بیان این که امروز دین اسلام در حال فراگیری است، گفت: دین مبین اسلام دارد در دل های مسلمانان جهان جای می گیرد و امکان ندارد مسلمان آدم کش شود و گروه داعش دست نشانده غرب است که می خواهند در برابر گسترش اسلام ناب حرکت کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی در پایان تصریح کرد: ما براساس همه موازین گام بر می داریم که دنیا نمی تواند این ها را ببیند و باید ارزش ها و آرمان های خود را به نحوی شایسته ادامه دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات