۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۴۶۴۲۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تحریم های غرب بستری برای خودکفایی نظام اسلامی بوده است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تحریم های غرب علیه ملت ایران هیچ تأثیری در اراده مردم این کشور در رسیدن به اهداف خود ندارد، تصریح کرد: غربی ها 36 سال است که انقلاب را تحریم می‌کنند، اما در بستر همین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافتیم.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مردم فریدونکنار پس از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مصلی قدس این شهرستان، اظهار داشت: حفظ این انقلاب از وظایف اصلی ما است و این انقلاب بود که سرگردانی را برای دنیای ظالم و ستم ایجاد کرد.

 

وی با بیان این که حفظ موجودیت انقلاب اولویت نخست ما است، به دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، عمرانی، و اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در حوزه‌های نظامی، سیاسی، دینی دستاوردهای زیادی داشتیم که به عنوان مثال در دین، عدم جدایی دین و سیاست است.

 

امام‌جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در اثر نادانی و دشمنی، دین را جدای از سیاست می دانند اما این نظام به همه فهماند که این دو از هم جدا نیستند و اسلام از انزوا بیرون آمد.

 

حجت الاسلام جلالی در ادامه با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شفاف بودن نتیجه مذاکرات، گفت: این انقلاب ابهت پوشالی آمریکا را شکسته و 60 هزار مستشار نظامی غربی را از کشور بیرون کرد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب تیر خلاص به توطئه دشمنان بود و می‌خواستند مذاکرات را مرحله‌ای کنند تا از مردان دیپلماسی ما امتیاز بیشتری بگیرند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار ادامه داد: دنیا باید بداند که ما طرفدار صلح هستیم و می خواهیم عزت این مردم که به وسیله خون شهدا به دست آمد حفظ شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غربی ها به این مذاکرات نیازمند هستند، افزود: برای غربی ها به ویژه آمریکا بسیار اهمیت دارد که مذاکرات به نتیجه برسد.

 

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر این که تحریم های غرب علیه ملت ایران هیچ تأثیری در اراده مردم این کشور در رسیدن به اهداف خود ندارد، تصریح کرد: غربی ها  36 سال است که انقلاب را تحریم می‌کنند، اما در بستر همین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافتیم.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان این که ایران اسلامی در شرایط تحریم با موشک‌های برد دو هزار کیلومتر می توانیم به قلب حیفا بزنیم و ماهواره و موجود زنده به فضا بفرستیم، ادامه داد: سانتریفیوژهای ما در شرایط تحریم ساخته شدند و دانشمندان ایرانی بدون نیاز به هیچ کمکی این کار را انجام دادند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه از تحریم های غرب هراسی ندارد، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی طرحی است که این ملت ولایت مدار و با بصیرت به تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برابر تحریم های غرب انجام خواهد داد.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها در یمن ضعیف و ورشکسته قدرت حضور نظامی ندارند، گفت: ادعاهای دروغین مقامات آمریکایی در خصوص گزینه نظامی هیچ کارایی ندارد، چون ایران اسلامی کشوری مقتدر با عزت در جهان به شمار می رود.

 

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که تنها راه غربی ها به ویژه آمریکایی در برابر ایران مذاکره است، ادامه داد: مقامات غربی باید بپذیرند که ایران اسلامی یک کشور اثرگذار و الگو در جهان است و باید حقوق مردم کشورمان را به رسمیت بشمارند.

 

وی  گفت: ما این عزت را در سایه انقلاب اسلامی ایران به دست آوردیم و توانستیم ابرقدرت شرق یعنی شوروی سابق را متنبه کنیم و با آمریکا و ایادی‌اش نیز چنین خواهیم کرد.

 

امام‌جمعه فریدونکنار در پایان تاکید کرد: این انقلاب در دست ما امانت است و نباید به آن خیانت کنیم بلکه باید از رهبری پشتیبانی و از فرموده‌های‌شان حمایت شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات