۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۴۶۸۷۳

دیدار نماینده آیت‌الله سیستانی با علما و مردم شرق مازندران

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی با حضور در شرق مازندران از مدرارس علمیه امام جعفرصادق(ع) نکا، آیت الله کوهستانی و جعفریه رستمکلا بازدید کرد.
حضور نماينده آيت الله سيستاني در نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی، در ابتدای ورود به شهرستان نکا با استقبال گرم امام جمعه فرماندار، مردم، طلاب و روحانیت این شهرستان روبرو شده و با حضور در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) و شرکت در آیین کلنگ زنی استاد سرای این حوزه علمیه از نزدیک با طلاب و اساتید این حوزه دیدار کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در ادامه با حضور حوزه علمیه آیت الله کوهستانی کوهستان بهشهر با حجت الاسلام اسماعیل کوهستانی و طلاب این حوزه دیدار و سپس به رستمکلا رفت و ضمن حضور در کنار مقبره آیت الله ایازی و فرزندان این عالم ربانی از نزدیک با طلاب و اساتید حوزه علمیه جعفریه رستم کلا دیدار و گفت و گو کرد.

 

 نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی که از روز پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه به منظور یک سفر کار به استان مازندران سفر کرده در ابتدای ورود به این استان عالم‌پرور، با حضور در بین آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران و همچنین حضور در بین آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه با این دو عالم بزرگوار دیدار کرد.

 

شهرستان همچنین با حضور در مدارس و حوزه‌های علمیه با علما و روحانیون استان مازندران در آمل، بابل، قائم‌شهر و ساری دیدار کرد و امروز شنبه 25 بهمن‌ماه نیز با حضور در حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) نکا با علما، روحانیون و مردم این شهرستان دیدار کرد.

 

وی و هیأت همراه شب گذشته از مقبره سیدقوام‌الدین مرعشی سر سلسله مرعشیان در تبرستان در شهرستان آمل بازدید کرد که در دیدار امام جمعه شهرستان آمل درباره وضعیت این مقبره توضیحاتی ارائه شد.

 

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در سفر سه روزه خود به مازندران از وضعیت مراکز علمی، حوزه‌های علمیه، فعالیت مراکز دینی، پروژه‌های در دست اقدام و نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه بازدید کرد./950/پ203/ب1

ارسال نظرات