۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۹۸۳
آیت‌الله دستغیب:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وفاداری به انقلاب و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ‌ تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: حضور با صلابت و غرورانگیر ملت نشانه وفاداری به نظام، انقلاب و رهبری و پاسداری از خون شهیدان و آرمان های بلند امام راحل (ره) است.
آيت‌الله سيد علي اصغر دستغيب، نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در دیدار حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور به اجتماع عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور با صلابت و غرورانگیر ملت نشانه وفاداری به نظام، انقلاب و رهبری و پاسداری از خون شهیدان و آرمان های بلند امام راحل (ره) است.

 

ویبا بیان اینکه دفاع از انقلاب دارای جلوه های متفاوتی بوده است، افزود: یکی از عرصه های مهم دفاع از انقلاب در دوران مبارزات امام و حضور و پشتوانه جدی ملت پشت سر امام خمینی (ره) تا به ثمر نشستن انقلاب بود.

 

تولیت معظم آستان مقدس با اشاره به تلاش های خادمین سومین حرم اهل بیت(ع) در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تلاش های شبانه روزی توانسته گام های موثری در خصوص توسعه حرم بردارد اما تا رسیدن به اهداف مطلوب خواستار مساعدت های بیش از پیش دولت است.

 

وی ایجاد راه های دسترسی مناسب را از اولویت های مهم توسعه حرم دانست و یادآور شد: انتظار می رود دولت تدابیر لازم را جهت اختصاص بودجه مناسب به این مهم صورت دهد تا به تعبیر مقام عظمای ولایت در خصوص نامگذاری سومین حرم اهل بیت(ع) جامه عمل پوشانده شود.

 

حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور با تشریح برخی اقدامات و دستاوردهای مهم دولت یازدهم در طول بیش از یک سال گذشته، افزود: رویکرد اساسی دولت تدبیر و امید همواره بر تنش زدایی، تعامل با قوا و ایجاد ثبات و آرامش در کشور است.

 

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا با قانونگرایی در عرصه عمل و اخلاق مداری، سعی در ترمیم برخی کدورت ها و رفتارهای پرخاشگرانه قبلی میان قوا داشت.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: نتیجه این رفتارهای خردگرا، عقلایی، اخلاق مدار و بدون تنش از سوی دولت یازدهم اکنون منجر به ایجاد ثبات و ارامش توام با امید و نشاط در جامعه شده است.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت های عظیم و بزرگی درکشور در حوزه های مختلف برای عبور از مسیرهای توسعه نیافتگی وجود دارد، افزود: سیاست گذاری و برنامه ریزی دولت در مسیر توسعه و پیشرویفت کشور با جدیت ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام انصاری در پایان آمادگی دولت را جهت هرگونه همکاری با آستان مقدس اعلام و خاطرنشان کرد: مجموعه دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در زمینه های مختلف پیشنهادی به کار خواهد بست. /919/د101/ب4

ارسال نظرات