۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۴۷۱۵۷

ضوابط و شرایط آزمون مرحله دوم دومین دوره مسابقات علمی حوزه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم، ضوابط و شرایط آزمون مرحله دوم دومین دوره مسابقات علمی طلاب حوزه علمیه استان قم سال تحصیلی 94-93 را اعلام کرد
ضوابط و شرایط آزمون مرحله دوم دومین دوره مسابقات علمی حوزه اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم، ضوابط و شرایط آزمون مرحله دوم دومین دوره مسابقات علمی طلاب حوزه علمیه استان قم سال تحصیلی 94-93 را اعلام کرد.

 

براساس این گزارش، تنها طلابی که در مرحله اول مسابقات شرکت کرده و در آزمون سطح1(پایه 1-6 ) حداقل 40 درصد و در آزمون سطح عالی (پایه 7-10) حداقل 30 درصد امتیاز آزمون را کسب کرده باشند، می‌توانند در مرحله دوم ثبت نام و در آزمون آن شرکت کنند.

 

معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم اعلام کرده است که طرح سؤال و تصحیح اوراق و برگزاری آزمون بطور متمرکز انجام خواهد شد.

 

این گزارش حاکی است، سؤالات، بصورت کاربردی و مهارتی مشتمل بر 100 سؤال چهار گزینه ای (تستی ) از کل محدوده هر درس طرح خواهد شد.

 

این گزارش می‌افزاید، طلاب مشغول به تحصیل در پایه دوم، در آزمون پایه 1 و طلاب پایه سوم در آزمون پایه 2 و طلاب پایه های 4، 5 و6 در آزمون مقطع یک (پایه های2 و 3) و طلاب پایه 7 و 8 در آزمون مقطع2 (پایه های 4، 5 و 6) و طلاب پایه 9و10 در آزمون مقطع 3 (پایه های 7 و 8) و طلاب مشغول به درس خارج در آزمون مقطع 4 ( پایه های 9 و 10 ) طبق جدول اعلام شده از سوی معاونت آموزش علمیه قم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

این گزارش حاکی است، ‌ عناوین، منابع و محدوده درسی در هر یک از مراحل مسابقات در سطح یک، طبق آیین نامه آموزشی سال تحصیلی 93-92 و در سطح عالی طبق محدوده طرح قدیم حوزه است.

 

براساس این گزارش، مسابقات در سه مرحله (پایه‌ای، مقطعی و موضوعی) با اهداف ایجاد رقابت سالم علمی، افزایش شور ونشاط علمی، زمینه سازی جهت شکوفایی استعداد‌ها، شناسایی استعدادهای بر‌تر و حمایتهای ویژه معنوی، علمی و مادی در قم برگزار می‌شود.

 

طلاب می‌توانند برای شرکت در این دوره مسابقات به سایت معاونت آموزش حوزه به نشانی http://amoozesh.howzeh.org  مراجعه کنند./917/ت302/ی

ارسال نظرات