۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۴۷۱۹۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مقابله با هجمه های دشمن نیازمند انسجام در برنامه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که با اقدامات جزیره ای نمی توان به توسعه فرهنگی کشور امید داشت، گفت: مقابله با هجمه های فرهنگی نیازمند انسجام در برنامه های فرهنگی است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلسس خبرگان رهبری  امروز در جمع اعضا هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، یکی از مهم ترین اهداف هجمه های فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی را سست کردن پایه های اعتقادی نسل جوان دانست.

 

وی با اشاره به این که دشمنان لحظه ای از ضربه زدن به مبانی و اعتقادی نسل جوان جامعه ما کوتاه نخواهند آمد، افزود: همه تلاش غرب امروز درجهت ضربه زدن به ارزش های اسلامی و انقلابی جامعه ما خلاصه شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان امروز با گسترش شبکه های ماهواره ای و پایگاه های ضد فرهنگی به صورت شبانه روزی علیه مبانی دینی ما فعالیت می کنند، تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای امروز به مخرب ترین وسایل ارتباطی در جامعه تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که با اقدامات جزیره ای نمی توان به توسعه فرهنگی کشور امید داشت، گفت: مقابله با هجمه های فرهنگی نیازمند انسجام در برنامه های فرهنگی است.

 

امام جمعه قائمشهر ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﻓﺮھﻨﮓ ﻏﺎﻟﺐ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی اﺻﻮل دﯾﻨﯽ و اﺳﻼﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: اﻣﻮر ﻓﺮھﻨﮕﯽ ر ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﺎﯾﺪ طﻮری ﺳﺎﻣﺎﻧﺪھﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ اﺳﻼﻣﯽ در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﺟﺮاﯾﯽ ﺷﻮد.

 

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﺮدم ﻣﺎزﻧﺪران در ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎن رھﺒﺮی، اﺷﺎﻋﻪ ﻓﺮھﻨﮓ اﺻﯿﻞ اﺳﻼﻣﯽ را ﯾﮑﯽ از ﺑﮫﺘﺮﯾﻦ راھﮑﺎرھﺎی رﺷﺪ و ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮھﻨﮕﯽ ﺟﺎﻣﻌﻪ داﻧﺴﺖ و ﮔﻔﺖ: ﻓﺮھﻨﮓ ﻏﺮب ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎ آزادی ھﺎی ظﺎھﺮی و دروﻏﯿﻦ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻓﺮھﻨﮓ اﺻﯿﻞ اﺳﻼﻣﯽ، اﯾﺮاﻧﯽ ﺟﻮاﻧﺎن ﮐﺸﻮر در ھﻢ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺷﻮد.

 

وی ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮاﯾﻦ ﮐﻪ ﻓﺮھﻨﮓ ﻧﺎب دﯾﻨﯽ ﺑﺎﯾﺪ در اﻗﺼﯽ ﻧﻘﺎط ﺟﮫﺎن ﻧﮫﺎدﯾﻨﻪ ﺷﻮد، اداﻣﻪ داد: اﻣﺮوز ﻧﻈﺎم ﻣﻘﺪس ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان در ﺟﮫﺎﻧﯽ ﺷﺪن اﺳﻼم ﻧﺎب رﺳﺎﻟﺖ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﺮ ﻋﮫﺪه دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به 25 بهمن سالروز صدور پیام امام خمینی (ره) به حکم ارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: این فرد مزدور جنگ با مسلمانان است.

 

وی با بیان این که آیات شیطانی سلمان رشدی به سخره گرفتن هدفمند اصل آیات وحی و زیرسؤال بردن بعثت انبیاء الهی است، افزود: این فرد منحرف به حتم ابزار غرب برای ضربه زدن به اصول و مبانی دینی امت اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که اهانت به ارزش های دینی هر روز با رنگ و بوی دیگری در دنیای امروز پدیدار می شود، تصریح کرد: اقدام اخیر موهن نشریه فرانسوی بخشی از همان پروژه اسلام هراسی غرب در جهان است.

 

وی شبهات دینی را خطر بزرگی برای برای جامعه دینی دانست و افزود: مبلغان دینی به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغی نخستین کسانی هستند که باید با این شبهه افکنی ها مقابله کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان هر روز شبهات جدیدی را مطرح می کنند که نیازمند پاسخ گویی به آن است، بیان داشت: مبلغان دینی باید با مجهز شدن به سلاح علم و تقوا پاسخگوی این شبهات باشند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات