۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۴۷۳۰۵
صبح امروز؛

گردهمایی مسؤولان دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اهواز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مسؤولان دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اهواز آغاز شد.
آغاز بکار گردهمايي مسؤولان شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گردهمایی مسؤولان دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، صبح امروز در محل مجتمع فجر شهرستان اهواز با حضور حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان ها سیاستگذاری ائمه جمعه کشور آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: ستادهای نماز جمعه از تأثیر گذارترین ارکان تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: ستاد نماز جمعه باید با مدیریت جهادی در راستای تبیین و عملیاتی کردن سخنان رهبرمعظم انقلاب تلاش کنند.

 در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام محمود محمدزاده، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان با اشاره به حضور بیش از یک هزار روحانی در استان خوزستان اظهار داشت: خوزستان توانسته به خوبی پاسخ تهاجم های دشمن را بدهد.

وی با بیان این که خوزستان توانسته هجمه های وهابیت را پاسخگو باشد و توطئه های این فرقه ضاله را خنثی کند، گفت: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است و در سال جاری این استان میزبان برنامه های گوناگون ملی و بین المللی از جمله اجلاس سراسری نماز و همایش پیرغلامان حسینی بوده است.

حجت الاسلام محمدزاده، با اشاره به فعالیت 39 امام جمعه در استان خوزستان تصریح کرد: بیش از 1200 نفر اعضای فعال در ستاد نماز جمعه خوزستان جهت برپایی نماز جمعه فعالیت می کنند.

وی با بیان این که نماز جمعه استان خوزستان در حال حاضر در 10 مصلی و 29 مسجد برگزار می شود، اظهار داشت: 10 شهر تازه تأسیس در استان وجود دارد که درخواست برپایی نماز جمعه داده اند.

گفتنی است، گردهمایی مسؤولان دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در روز نخست در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات