۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۴۷۳۱۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

مساجد و محافل دینی مهم‌ترین پناهگاه جوانان در جنگ نرم با دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: مساجد، محافل و مجالس دینی مهم ترین پناهگاه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن است.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، پیش از ظهر امروز در جمع اهالی روستای آب شیرین کاشان گفت: دشمنان اسلام به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای تضعیف اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

 

وی افزود: لحظه به لحظه شبهات و هجوم دشمن به مقدسات و معارف دینی و اسلامی ما در حال زیاد شدن است و این یعنی حضور ما هم باید در میدان جنگ نرم بیشتر شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به هجمه های گسترده دشمن علیه عقاید و ارزش های اسلامی اظهار داشت: بهترین پناهگاه جوانان و نوجوانان برای در امان ماندن از تهاجم فرهنگی دشمن مساجد، محافل و مجالس دینی است.

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: با توجه به اینکه مساجد و محافل دینی نقش تأثیرگذاری در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارند، باید نسبت به جذب بیش از پیش جوانان به این مکان ها چاره‌اندیشی شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یکی از ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن را ایجاد شبهه و تردید در عقاید نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه و همه فعالان عرصه فرهنگی باید با بسیج تمام امکانات و برگزاری نشست های تخصصی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن، مهاجمان عرصه فرهنگی را در اهداف شومشان ناکام بگذارند.

 

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به نقش هیئات مذهبی در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: هیئات ما نباید فقط در ماه محرم و صفر و فقط در مسجد و حسینیه فعالیت کنند بلکه در طول سال و در هر جایی باید تلاش کنند تا با تهاجم فرهنگی غرب مبارزه کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با تقدیر از روحانیت و فعالان فرهنگی روستا، خواستار اتحاد و انسجام بیشتر برای اجرای برنامه های فرهنگی شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات