۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۴۷۷۳۹
مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور:

خبرنگاری رسالتی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج رسانه کشور با بیان این که خبرنگاری یک حرفه نیست و یک رسالت است، گفت: اگر با این دیدگاه و تفکر وارد این حرفه شده ایم، با همین دیدگاه نیز باید ادامه بدهیم.
، مسعود بصيري مسؤول بسيج رسانه كشوردر ناحيه مقاومت بسيج كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسعود بصیری مسؤول بسیج رسانه کشور صبح امروز در آیین افتتاح کانون بسیج رسانه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: رسانه ها پیام آور حقیقت هستند و باید حقیقت را به مسؤولان بالادستی و مسؤولان پایین دستی منتقل کنند و ارتباط از پایین به بالا و از بالا به پایین را بتوانند برقرار کنند در غیر این صورت ضربه خواهیم خورد.

 

وی با اظهار رضایت از این که بعد از گذشت بیش از 30 سال از عمر انقلاب اسلامی امروز بسیج رسانه شکل گرفته است گفت: بسیج رسانه باید خیلی زودتر از این شکل می گرفت.

 

به گفته وی، اگر مطالبات مردمی به عنوان دغدغه رسانه قرار بگیرد و در امر اطلاع رسانی مطالبات مردمی را به عنوان یک رسالت و خود آگاهی بخشی رسانه قرار بگیرد بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل خواهد شد.

 

مسؤول بسیج رسانه کشور در ادامه با اشاره به این که رسانه ها، مطالبات عمومی را در کشور برجسته نمی کنند گفت: رسانه های ما نباید اسیر رسانه های غربی شوند چرا که در غرب 8 کانال رایگان را نمی توانید پیدا کنید، در حالی که بیش از 167 کانال رایگان برای مخالفت با انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند و آنها از ابزار رسانه ای برای نفوذ بر افکار عمومی در جامعه ایرانی استفاده می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که خبرنگاری یک حرفه نیست و یک رسالت است افرود: اگر با این دیدگاه و تفکر وارد این حرفه شده ایم، با همین دیدگاه نیز باید ادامه بدهیم.

 

مسؤول بسیج رسانه کشور در ادامه یاد آورشد: تاکنون 68 دفتر بسیج رسانه در شهرستان ها و 32 استان کشور تأسیس شده است که 2 هزار و 200 نفر بسیجی خبرنگار کارت دار در این دفاتر عضویت دارند.

 

شایان ذکر است در این پایان این مراسم، کانون بسیج رسانه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان باحضور مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور و مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان به عنوان نخستین کانون بسیج رسانه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات