۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۴۷۷۵۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رژیم صهیونیستی به دنبال تأثیرگذاری در روند مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ دواتگری گفت: لابی‌های رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال خدشه در مذاکرات هسته‌ای و تحمیل سیاست‌های راهبردی خود در طرف مقابل مذاکره کننده ایران است.
مهدي دواتگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، مهدی دواتگری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با 5+1 اظهار داشت: روند مثبت مذاکرات هسته ای ایران برای رژیم صهیونیستی ناخوش آینده بوده و این رژیم درصدد انحراف این روند است.

 


نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که لابی‌های رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال خدشه در مذاکرات هسته‌ای و تحمیل سیاست‌های راهبردی خود در طرف مقابل مذاکره کننده ایران است، افزود: رژیم صهیونیستی از کانال های مختلفی وارد می شود تا مسیر مذاکرات را منحرف کند.

 


وی با بیان این‌که مذاکرات ایران با 1+5 در حال انجام است و روند مثبت و خوبی دارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از همه نوع اهرم و ابزاری برای فشار به ایران و تاثیرگذاری بر مذاکرات هسته ای استفاده می کند که از جمله سخنرانی نتانیاهو در کنگره امریکا و فشار به غرب است.

 


دوانگری با اشاره به رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب پس از اشاره به تهدیدهای دولت آمریکا و تحریم های جدید اروپایی فرمودند که اگر بنابر تحریم باشد، ملت ایران هم می تواند تحریم کند و این کار را خواهد کرد، در حقیقت این سخن معظم‌له پاسخی قاطع به طرف مذاکره کننده هسته‌ای بوده است.

 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رهبر انقلاب با دید وسیع و روشنگری مهم حجت را با غرب تمام کردند، تصریح کرد: امروز دیگر مشخص است که اگر توافق صورت نگیرد، مقصر طرف غرب است؛ چراکه ایران هم حسن نیت نشان داده و هم آماده مذاکرات بوده است.

 


وی در پایان خواستار توجه دستگاه دیپلماسی کشور به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شد و گفت: رهبری فرمودند که ما به مذاکره با غرب خوش‌بین نیستیم، از سوی دیگر نباید آرمان‌ها و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را با غرب معامله کنیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات