۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۷۷۹۹
لاریجانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بررسی و رفع مشکلات محور سفر رییس جمهور به قم

خبرگزاری رسا ـ علی لاریجانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان قم، گفت: اخیرا در گفت‌وگویی با رییس جمهور در خصوص موضوعات مهم شهر قم به ویژه پروژه‌های عمرانی و راهکارهای لازم برای رونق اقتصادی استان صحبت کرده‌ام.
لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به این استان، گفت:مسائل اقتصادی و موضوعات مربوط به مشکلات تولید از مهمترین مسائلی است که در این سفر مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخی از پروژه‌های عمرانی استان نیاز به بودجه و سرمایه گذاری توسط دولت دارد، ابراز داشت: مسائل شهری مانند پروژه مترو، مونوریل، تقاطع‌های جاده‌ای، بهداشت، درمان به ویژه پروژه بیمارستان 1000 تختخوابی در این سفر تعیین و تکلیف می‌شود.

 

لاریجانی در ادامه خاطرنشان کرد: اخیرا در گفت و گویی با رییس جمهور در خصوص موضوعات مهم شهر قم به ویژه پروژه‌های عمرانی و راهکارهای لازم برای رونق اقتصادی استان صحبت کرده‌آم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که استاندار قم نیز پیشنهاداتی درباره مسائل مهم استان داشته اند، ابراز داشت: مسأله آب شرب قم نیز دارای اهمیت بسیاری است که در سفر هیأت دولت بخش‌های تکمیلی آن رسیدگی می‌شود./922/پ202/ش

 

 

ارسال نظرات