۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۴۷۸۲۸
از سوی جامعه المصطفی العالمیه؛

پایگاه اطلاع‌ رسانی‌ حج و عمره المصطفی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع ­رسانی اداره حج و عمره جامعه المصطفی العالمیه با حضور «حجت­ الاسلام والمسلمین حکیم ­الهی»، معاون ارتباطات و بین ­الملل المصطفی، رونمایی شد.
پايگاه اطلاع‌ رساني‌ حج و عمره المصطفي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، پایگاه اطلاع ­رسانی اداره حج و عمره جامعه المصطفی العالمیه با حضور «حجت­ الاسلام والمسلمین حکیم ­الهی»، معاون ارتباطات و بین ­الملل المصطفی، رونمایی شد.



این پایگاه اطلاع رسانی به نشانی
http://haj.miu.ac.irشامل بخش­های متنوعی چون احکام و مناسک حج، پاسخ به شبهات، منابع مطالعاتی، کتابخانه، اماکن اسلامی، نگارخانه، فیلم، صوت، زیارت آنلاین و اخبار می باشد.



در بخش احکام و مناسک حج، فتاوای تمامی مراجع تقلید از جمله حضرت امام خمینی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرات آیات عظام سیستانی، مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی، بعجت و فاضل لنکرانی در این بخش آمده است.



آموز ش تصویر مناسک حج نیز از دیگر بخش‌های این سایت به شمار می‌آید که در این بخش تمامی مراحل انجام و مناسک حج و عمره را برای طلاب غیرایرانی به صورت تصویری تشریح کرده است.


در بخش امکان نیز مکه مکرمه،‌مدینه منوره، مسجدالحرام، مسجدالنبی و بقیع را متناسب با کاربران و طلاب غیر ایرانی منتشر کرده‌اند.



همچنین واجدین شرایط در آینده می ­توانند از طریق این وب سایت اینترنتی، برای ثبت نام جهت سفر حج و عمره اقدام نمایند./840/د102/ف

ارسال نظرات