۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۴۷۹۴۵
در مدرسه علمیه محمود آباد؛

مرحله استانی مسابقات علمی طلاب حوزه علمیه مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مرحله استانی مسابقات علمی طلاب حوزه علمیه مازندران امروز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد برگزار شد.
آزمون علمي طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام حمزه علی اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار رسا گفت: این آزمون علمی همزمان با سراسر کشور امروز، اول اسفند در مازندران برگزار شده است.

 

وی با بیان این که این مسابقات علمی مدارس علمیه در چهار مقطع برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در مقطع یک طلاب برگزیده و معرفی شده پایه های سوم، چهارم و پنجم تحصیلی، مقطع دوم طلاب برگزیده و معرفی شده پایه ششم تحصیلی، مقطع سوم طلاب برگزیده و معرفی شده پایه هشتم تصیلی و مقطع چهارم نیز طلاب برگزیده و معرفی شده پایه دهم تحصیلی هستند.

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که مرحله نخست این دوره از مسابقات علمی به صورت مدرسه ای برگزار شد، تصریح کرد: در این مرحله که به صورت استانی و متمرکز برگزار شده است، حدود 25 نفر از طلاب مدارس علمیه استان شرکت کردند.

 

وی با اشاره به این که در مرحله مدرسه ای بیش از صد از نفر از طلاب مدارس علمیه مازندران در این آزمون علمی شرکت کردند، افزود: قبول شدگان مرحله متمرکز استانی نیز پس از کسب امتیازهای لازم در مرحله کشوری این مسابقات علمی شرکت خواهند کرد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که این مسابقات فرصت مناسبی برای تقویت بنیه علمی طلاب حوزه علمیه است، تصریح کرد: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در سی مدیریت استانی کشور برگزار شده است.

 

حجت الاسلام اکبری در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه علمیه از چهارم بهمن ماه، افزود: این ثبت نام تا 15 فروردین سال آینده نیز ادامه دارد و علاقه مندان می توانند با ورود به پایگاه اطلاع معاونت آموزش حوزه مراحل ثبت نام خود را انجام دهند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات