۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۴۸۰۴۱
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

برگزاری ۳۷۰ گفتمان دینی در شهرستان بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری 370 گفتمان دینی در سال جاری، در دبیرستان های این شهرستان خبر داد.
گفتمان ديني

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از 370 گفتمان دینی در دبیرستان های این شهرستان با حضور دانش آموزان برگزار شده است.

وی افزود: شهرستان بروجرد با داشتن دانش آموزان، مدارس و دبیرستان های زیادی که دارد، از ظرفیت بسیار خوبی جهت اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی، برخوردار است.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی با حضور دانش آموزان در مدارس بروجرد عنوان داشت: این گفتمان ها با موضوعات سبک زندگی اسلامی، آسیب های ماهواره، عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، احکام، دین و زندگی برگزار شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این گفتمان ها با حضور مبلغان بومی و غیربومی در ایام گوناگون سال برگزار شده اند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: از این تعداد گفتمان دینی، 50 مورد در ایام الله فجر با موضوع انقلاب برگزار شده است.

حجت الاسلام جعفرپور افزود: با همکاری آموزش وپرورش شهرستان وبا برنامه ریزی انجام شده با مدیران، معاونان مدارس هدف، مساجد ومراکز قرآنی این تعداد گفتمان دینی در طول سال برگزار شده است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، استثنایی‎ترین انقلاب تاریخ است، و دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به دسیسه های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی یادآورشد: اقدامات دشمنان در این راستا نشانگر نقش تأثیرگذار و مهم انقلاب اسلامی در دنیاست.

وی هدف از برگزاری گفتمان های دینی در بین دانش آموزان را آگاه سازی آنان در برابر دسیسه های دشمن و تلاش در احیای گفتمان شهدا، امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و انتقال آن به نسل جوان و فرزندان امروز بیان کرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات