۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۴۸۲۶۸
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

علاقه به اهل بیت، پیوند دهنده مردم خوزستان با یکدیگر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که مردم ولایتمدار خوزستان و عاشقان اهل بیت(ع) همواره به آیات قرآنی تمسک داشته اند، گفت: تشیع و علاقه مندی به اهل بیت(ع) مردم خوزستان با وجود تنوع فرهنگی و اقلیم های گوناگون از عوامل پیوند دهنده مردم شده است.
همايون قنواتي ، مدير کل ارشاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، صبح امروز، در آیین اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری مدهامتان، با تقدیر و تشکر از همه سازمان ها و افرادی که در اجرای این دوره از مسابقات تلاش کردند، ابراز داشت: اجرای این مسابقات نقش بسزایی در شکوفایی استعداد ها و سبب تمایل جوانان به قرآن خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به این که خوزستان از پایگاه و مراکز علاقه مند در حوزه های قرآن و عترت است، اظهار داشت: حضور قاریان برجسته استان در جایگاه های ملی بیانگر این مسأله است.

 

 

قنواتی با بیان این که مردم ولایتمدار خوزستان و عاشقان اهل بیت(ع) همواره به آیات قرآنی تمسک داشته اند، تصریح کرد: تشیع و علاقه مندی به اهل بیت(ع) مردم خوزستان با وجود تنوع فرهنگی و اقلیم های گوناگون از عوامل پیوند دهنده مردم شده است./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات