۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۴۸۴۵۴
رییس عقیدتی سیاسی خرم‌آباد:

ارتقا روحیه معنوی مهم‎ترین سلاح مبارزه با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی خرم‌آباد با بیان این که جنگ نرم شاید واژه ای جدید در جامعه امروز باشد، گفت: ارتقا روحیه معنوی و آگاهی بخشی جامعه مهم‎ترین سلاح مبارزه با جنگ نرم است.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام یدالله گوهری، رییس عقیدتی سیاسی شهرستان خرم‌آباد، ظهر امروز، در نشست با رسانه‌های گروهی گفت: نیروی انتظامی با همه آسیب‌های جامعه رو به رو است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی بر لبه تیغ در حال حرکت است، افزود: کار پلیس همچون کار یک پزشک است که با تمام بیماری‌ها سر و کار دارد و برای مبتلا نشدن و ادامه کار باید خود را واکسینه کند.

حجت‌الاسلام گوهری بیان داشت: سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با ارتقا روحیه معنوی کارکنان پلیس، آن‌ها را در برابر آسیب‌ها واکسینه می‌کند.

وی تصریح کرد: ما در عقیدتی سیاسی با ارتقا روحیه معنوی از کارکنان نیروی انتظامی می خواهیم که با  اتکای به سلاح ایمان جهت سلامت امنیتی خویش و جامعه تلاش کنند.

رییس عقیدتی سیاسی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به قدرت نیروهای پلیس بیان داشت:  قدرت می‌تواند موجب فساد شود و این مسأله رابطه مستقیمی با بروز فساد در جامعه دارد؛ بنابراین توجه به روحیه معنوی، تقوا و خدا محوری در کنار قدرت امری لازم و ضروری است.

وی در ادامه حفظ و ارتقا بصیرت دینی، حفظ و ارتقا بصیرت سیاسی را دو رسالت مهم نیروهای پلیس بیان کرد و افزود: این دو مهم موجب سلامت پلیس می‌شود.

حجت‌الاسلام گوهری تصری کرد: حفظ و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی کارکنان نیروهای مسلح رسالت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خرم‌آباد است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم در جامعه امروز خاطرنشان کرد: راه اندازی جنگ نرم از سوی دشمن از دیر باز و از زمان پیامبران از جمله حضرت موسی و پیامبر(ص) وجود داشته است.

رییس عقیدتی سیاسی شهرستان خرم‌آباد افزایش آگاهی، بصیرت و ارتقا روحیه معنوی در افراد را مهم ترین سلاح مبارزه در برابر جنگ نرم بیان کرد./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات