۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۴۸۸۷۵
با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان؛

تجمع بسیجیان عاشقان ولایت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بسیجیان عاشقان ولایت غرب اهواز با محوریت بصیرت افزایی و عملی سازی رهمنودهای رهبرمعظم انقلاب ویژه بسیجیان، پاسداران و دانش آموزان برخی مدارس برگزار شد.
تجمع بسيجيان عاشق ولايت غرب اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع بزرگ بسیجیان عاشق ولایت غرب اهواز صبح امروز با حضور بسیجیان، پاسداران و دانش آموزان برخی مدارس با محوریت تبیین رهمنودهای رهبرمعظم انقلاب و بصیرت افزایی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، با بیان این که احساس ضعف و ترس رایج‎ترین و نخستین انگیزه برخی برای خوب ماندن است، خاطرنشان کرد: خوب بودن نباید براساس ضعف باشد.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: احساس مظلومیت برای انسان استحکام آور است و برای این که انسان این مسأله را در خود نگه دارد باید پیوسته آن را برای خود یادآوری کند.

وی ادامه داد: شکر نعمت، استغفار و حیا از دیگر انگیزه های انسان برای خوب بودن است.

استاد حوزه و دانشگاه احساس قدرت و برتری به عنوان کامل‎ترین و برترین انگیزه مسلمانان ویژه بسیجیان برای احساس خوب بودن انتخاب شود، ادامه داد: این انگیزه برای انسان های شریف نقش پاک کنندگی از زشتی های اخلاقی را دارد.

حجت الاسلام پناهیان تأکید کرد: انگیزه قدرت و برتری باید در حالتی که به ظهور امام زمان(عج) نزدیک می شویم بیشتر در انسان تمرین و ممارست شود.

وی با اشاره به این که وظایف و مسؤولیت های بسیجیان خوزستان، متفاوت تر از استان های دیگر است، عنوان کرد: انتظاری که از بسیج خوزستان هست برابر با انتظار از کل کشور است.

حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز با اشاره به این که هدف از برگزاری این برنامه تجدید بیعت با ولایت و بصیرت افزایی بسیجیان است، گفت: بسیجیان باید افزون ارتقا بعد معنوی خود با رهبر معظم انقلاب، بیعت عملی و حقیقی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تعلیم و ارتقا مباحث تربیتی وظیفه امت حزب الله در برابر تهاجم های فرهنگی دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز با اشاره به این که گسترش هرچه بیشتر مذهب تشیع در جهان از برنامه های اساسی رهبرمعظم انقلاب است، بیان داشت: بیداری اسلامی کشورهای منطقه ناشی از انقلاب و رویدادهای اتفاق افتاده در کشور ایران است./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات