۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۴۹۵۸۳

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طلاب آذربایجان شرقی در تبریز دیدار خواهد کرد.
حجت‌الاسلام علي اکبر ناطق نوري، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید شبستری، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران از سفر مشاور و رییس‌دفتر بازرسی مقام معظم رهبری به تبریز خبر داد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری جهت شرکت در مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به تبریز سفر می کند.

 


وی افزود: این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا دوشنبه یازدهم اسفند با حضور در تالار اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز در جمع صدها نخبه و فعال قرآنی شرکت کننده در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سخنرانی خواهد کرد.

 


شبستری ادامه داد: جلسه شورای اداری استان نیز در فردا دوشنبه با حضور و سخنرانی مشاور و رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز همراه خواهد بود، ضمن این‌که نماینده ولی فقیه واستاندار نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار با آیت الله محسن مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز را از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری به استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت: همچنین با حضور مشاور و رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری چندین پروژه عمرانی استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 


شبستری با بیان این‌که دیدار با طلاب و روحانیت آذربایجان شرقی در تبریز از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری به استان است، تصریح کرد: این دیدار با حضور ائمه جمعه و جماعات، مبلغان حوزوی و طلاب مدارس علمیه تبریز همراه خواهد بود.

 

اعلام اسامی فینالیست های مرحله رشته مفاهیم مسابقات قرآن

 


راه یافتگان به آخرین مرحله بخش مفاهیم سی‎ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان در تبریز معرفی شدند.

 


بنابر این گزارش، علی سوخکی از استان فارس، غلامحسین فاتحی از استان چهار محال و بختیاری، علی حسین زاده از استان چهار محال و بختیاری، صاحب شریفی از استان خوزستان و نعمت قره خانی از استان آذربایجان غربی به مرحله نهایی راه یافتند.

 


گفتنی است، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ششم تا یازدهم اسفند ماه در دو بخش آقایان و بانوان در تبریز در حال برگزاری است.

 


همایش خانواده و سبک زندگی دینی در تبریز برگزار شد

 


همایش دانشجویی خانواده و سبک زندگی دینی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز امروز در تالار وحدت برگزار شد.

 


حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، هدف از این همایش را ارتقای فکری و فرهنگی خانواده های تحت پوشش این نهاد ذکر کرد و گفت: استحکام اقتصادی خانواده و پایداری بنیان خانواده ها و تلاش برای زندگی شرافتمند از اهداف این نهاد است.

 


وی از ارسال 230 مقاله به این همایش خبر داد و افزود: مقاله های برتر پس
از داوری توسط کمیته علمی دانشگاه، در همایش ارایه شده و برترین مقالات تجلیل می شوند، هدف همایش خروج از حالت شعاری و ورود عملی به زندگی به سبک اسلامی ایرانی است.

 


گفتنی است، در پایان همایش از رووسای دانشگاه های آذربایجان شرقی که در زمینه کمک هزینه تحصیلی و خوابگاه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد همکاری می کنند، تجلیل به عمل آمد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات