۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۴۹۷۰۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

رزمایش پیامبر اعظم هشداری به قدرت های استکباری بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رزمایش پیامبر اعظم ابلاغ هشداری به قدرت های فرامنطقه ای است، بیان داشت: این رزمایش در موضوع بازدارندگی و ابلاغ هشدار به قدرت های فرا منطقه ای در خلیج فارس دارای برد بالایی است.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مقطع اجرا و حوزه عملیاتی و سرزمینی این اقدام نظامی آن قدر دقیق و حساب شده انتخاب شده که آثار منطقه ای و بین المللی آن آغاز شده است.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که رزمایش پیامبر اعظم ابلاغ هشداری به قدرت های فرامنطقه ای است، بیان داشت: این رزمایش در موضوع بازدارندگی و ابلاغ هشدار به قدرت های فرا منطقه ای در خلیج فارس دارای برد بالایی است.

 

وی با اشاره به این که در این رزمایش پیچیده ترین طراحی های نظامی در زمین، دریا و هوا به اجرا گذاشته شده است، تصریح کرد: سلاح های جدید در سازمان رزم به اجرا نمایش گذاشته و پیام آن بازدارندگی و اعلام حسن نیت به کشورهای منطقه و هشدار به آمریکا و صهیونیست ها و همسانان آنها برای پرهیز از هرگونه خیره سری است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: این مجموعه اقدامات منسجم تثبیت قدرت منطقه ای کشور و ظاهر شدن ایران اسلامی در قد و قامت یک ابر قدرت  بزرگ منطقه ای است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ایران اسلامی امروز در عرصه توان دفاعی در جایگاه ارزنده و والایی قرار دارد، گفت: ما دارای عزت و اقتدار بوده و توانستیم به پیشرفت های ارزشمندی در این عرصه دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت کشور یمن و تحولات آن، بیان داشت: یمن در بوته امتحان سختی قرار گرفته و مردمی که خواستار حکومت مردمی با رای عموم بوده مورد خصومت آمریکا، عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته و با اعزام سفیران عربستان و قطر به عدن و رسمیت منصور هادی رییس جمهور مستعفی و تحرکات و موضع گیری آمریکا و سازمان ملل روزهای سختی در مقابل این کشور اسلامی قرار گرفته که به یقین هشیاری انقلابیون و برنامه ریزی های دقیق باید از سوی آنان صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت شعله ور کردن دامنه اختلاف، فتنه جدیدی در منطقه بوسیله وهابیون و اردوگاه غرب ایجاد می شود که همگان باید مراقب باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در صورت این فتنه جدید کشتار مسلمانان در آتش اختلاف داخلی از آثار آن خواهد بود که امید است فتنه شیاطین در این کشور به خودشان برگشته و نتوانند به اهداف و خواست های خود دست پیدا کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات