۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۲۴۹۷۳۹

اعزام بیش از 3000 دانشجوی گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج دانشجویی گیلان از اعزام بیش از سه هزار دانشجوی استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، کامیار مهدی پور، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی گیلان امروز در جمع خبرنگاران از اعزام  بیش از سه هزار دانشجوی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشورخبر داد و اظهارداشت: اردوهای معنوی راهیان نور اقدامی بی‌نظیر در انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است و باعث تکامل معنوی و رشد آینده‌سازان ایران اسلامی می‌شود.

 

مسؤول بسیج دانشجویی گیلان به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور دانشجویی پرشور ترین اردوهای دانشگاهی است.

 

وی اردوهای راهیان نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور نقش مهمی در روحیات نسل امروزی دارد؛ فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب می‌تواند تأثیرگذاری خوبی در رفتار و منش افراد در همه جوانب زندگی داشته باشد.

 

مسؤول بسیج دانشجویی گیلان با تاکید بر این که این اردوها برای تکریم حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود، ابراز کرد: هدف از اعزام این کاروان‌ها در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی، آشنایی افراد با فلسفه شهادت و ایثار و نهادینه شدن این فرهنگ در بین جوانان همراه با یادآوری خاطرات دوران ایستادگی حق در برابر باطل است.

 

مهدی پور با بیان این که نخستین کاروان راهیان نور استان به مناطق عملیاتی از دانشگاه گیلان اعزام شد، افزود: در این کاروان 300 دانشجوی دانشگاه گیلان حضور داشتند.

 

وی با بیان این که سال گذشته سه هزار و 111 دانشجو از گیلان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود امسال نیز بالغ بر سه هزار دانشجو از استان به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی گیلان گفت: اردوهای راهیان نور  زمینه آشنایی جامعه را با میراث و گنجینه گرانبهای هشت سال دفاع مقدس فراهم می‌کند و نقش مفید و اثرگذاری در برابر تهاجم رهنگی و جنگ نرم دشمن دارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات