۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۴۹۸۶۱
سخنگوی دستگاه قضا:

حکم مهدی هاشمی تا پایان سال صادر می شود

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به پرونده مهدی هاشمی، گفت: تا زمانی که حکم صادر نشده هر کس هر چه بگوید گمانه زنی است در این پرونده هنوز حکم صادر نشده و ممکن است تا قبل از سال جاری حکم صادر شود باید منتظر حکم باشیم اگر حکم هم صادر شود بدوی است.
حجت الاسلام محسني اژه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه امروز بعد از ظهر در هفتاد و ششمین نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر سخنگوی قوه قضاییه برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره مرخصی رحیمی از زندان گفت: مرخصی رحیمی به صورت موقت و به دلیل بیماری سخت همسرشان بوده است.

 

وی در پاسخ به خبرنگار دیگر درباره فرار مالیاتی برخی مجرمان عنوان کرد: این‌که برخی فرار مالیاتی دارند جرم است اما این‌که تعیین شود چه کسانی باید مالیات دهند کار قوه قضائیه نیست.

 

سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد: یکی از در‌آمدهای دولت مالیات است این صحیح نیست که از کارمندان مالیات برداشته شود و برخی دستگاه‌ها مالیات ندهند یا قوه قضائیه آماده است که کمک کند تا حقوق مردم تامین شود دستگاه قضا در خدمت دولت است برای کسانی که فرار مالیاتی دارند.

 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به خبرنگار دیگری که درباره حکم پرونده مهدی هاشمی سوال کرد، گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال 93 حکم پرونده مهدی هاشمی صادر شود.

 

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر درباره فیلم سازی جعفر پناهی که محکوم به فتنه است، اظهار داشت: در کشور کسی به این فیلم جایزه نداده اما در خارج از کشور کسانی هستند که به هر کس که بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فیلم بسازند جایزه می‌دهند.

 

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره پول‌هایی که در انتخابات خرج می‌شود، بیان داشت: در مورد پول های که در انتخابات خرج می‌شود قانونی در مصلحت مطرح است تا درباره وجوهی که در انتخابات خرج می‌شود تصمیم‌گری شود.

 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره شبکه‌های مجازی گفت: در شبکه‌های اجتماعی که مردم استفاده می‌کنند باید جلوی جرایم گرفته شود در حال حاضر پالایش‌هایی برای جلوگیری جرایم شبکه‌ها صورت می‌گیرد، همچنین شبکه ملی هم در حال راه‌اندازی است.

 

سخنگوی دستگاه قضا درباره تبرئه شدن مهدی هاشمی، گفت: تا زمانی که حکم صادر نشده هر کس هر چه بگوید گمانه زنی است در این پرونده هنوز حکم صادر نشده و ممکن است تا قبل از سال جاری حکم صادر شود باید منتظر حکم باشیم اگر حکم هم صادر شود بدوی است. /807/پ202/ج

ارسال نظرات