۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۵۰۴۹۵
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد؛

انتشار موسوعه مرحوم کاشف الغطا در سال آینده

خبرگزاری رسا ـ رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان این که موسوعه شهید ثانی از 55 عنوان اثر این شهید عالی مقام در 30 جلد به چاپ رسیده است، گفت: موسوعه مرحوم کاشف الغطاء هم امروز در حال اجرا است و تا سال آینده به کار خود پایان خواهد داد.
حجت الاسلام نجف لک زايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب «موسوعة الشهید الثانی» که پیش از ظهر امروز در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لک زایی در ابتدای سخنان خود گفت: تهیه موسوعه های مرکز احیای آثار اسلامی از 15 سال پیش آغاز به کار کرد که تهیه موسوعه شهید ثانی آن سال گذشته به کار خود پایان داد.

 

وی در ادامه با بیان این که موسوعه مرحوم کاشف الغطاء هم امروز در حال اجرا است، اظهار داشت: موسوعه نامبرده تا سال آینده به کار خود پایان می‌دهد.

 

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: در موسوعه شهید ثانی 55 عنوان از آثار شهید ثانی در 30 جلد تهیه شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است؛ در آینده نیز کتابی از زندگی این شهید عالی قدر ارائه خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لک زایی با بیان این که موسوعه شهید ثانی به عنوان اثر برتر کتاب سال حوزه و کتاب سال جمهوری اسلامی مورد تقدیر قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد تا موسوعه های آینده نیز به صورت بدیع منتشر شوند./997/پ202/ب4

ارسال نظرات