۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۵۰۸۰۹
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور:

مخاطب‌شناسی مهم ترین عامل در نشر معارف دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان این که مخاطب‌شناسی مهم ترین عامل در نشر معارف دینی است، افزود: اولیا دین وظیفه آموزش انسان ها را برعهده داشتند تا زمینه خودسازی و تزکیه نفس انسان را فراهم کنند و راه تزکیه جاری ساختن آیات قرآن کریم بر دل و جان مردم است.
حجت الاسلام رسولي محلاتي

 

به گزارش خبر نگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم رسولی‌محلاتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور صبح امروز در جمع اساتید شرکت کننده سومین دوره جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین با اشاره به این که تدریس، تبیین، هدایت و ارشاد در جامعه باید با شیوه‌های نوین و اثرگذار پیگیری شود، تصریح کرد: مبلغان و روحانیان در ارائه علوم دینی و معارف اسلامی باید از اولیای خدا و ائمه اطهار(ع) پیروی و الگو برداری کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور با اشاره به این که امروز دشمنان اسلام شبهات دینی بسیاری را در ذهن جوانان ایجاد می کنند و برای انجام این کار طرح و برنامه دارند، افزود: باید برای مقابله با این گونه تهدیدهای دشمنان اسلام برنامه های آموزشی و تربیتی مدون داشته باشیم.

 

وی با بیان این که دشمن امروز از هر فرصتی برای تضعیف اصول و مبانی دینی ما استفاده می کند، بیان داشت: ما نیز باید با تبلیغ صحیح ارزش های دینی در جامعه مانع از تحقق توطئه های دشمنان شویم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی با تاکید بر این که در انتقال مفاهیم دینی به جوانان  با دقت و حساسیت خاصی لازم است، گفت: مروجان و مبلغان معارف اسلامی باید همواره با مطالعه و استفاده از شیوه های نوین برای تبیین حقایق اسلام در جامعه تلاش کنند.

 

وی صبر و تقوا، خوشرویی و لطافت طبع و ساده‌زیستی را از خصوصیت مؤمنان موفق عنوان کرد و اظهار داشت: انسان برای خودسازی نیازمند برنامه و الگو است.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان این که مخاطب‌شناسی مهم ترین عامل در نشر معارف دینی است، افزود: اولیا دین وظیفه آموزش انسان ها را برعهده داشتند تا زمینه خودسازی و تزکیه نفس انسان را فراهم کنند و راه تزکیه جاری ساختن آیات قرآن کریم بر دل و جان مردم است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات