۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۵۱۰۹۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

رویکرد تیم مذاکره کننده هسته ای حرکت در مسیر اقتدار نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، افزود: در این معرکه و جدال تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با توجه به چهارچوب های مشخص و توجه به خط قرمزها و تعیین خط مشی های ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری، همچنان برای احقاق حقوق قطعی و مسلم ایران اسلامی با طرف مقابل با اقتدار برخورد می کند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در نور با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: این روزها ژنو سوییس میدان جهاد و مبارزه سخت و پرتلاطم برای دیپلمات های جمهوری اسلامی با نمایندگان پنج کشور بلکه قدرت اول دنیا است.

 

امام جمعه چسمتان با بیان این که نبرد و جدال برای رسیدن به یک توافق تاریخی و مهم در پرونده هسته ای است، بیان داشت: در این معرکه و جدال تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با توجه به چهارچوب های مشخص و توجه به خط قرمزها و تعیین خط مشی های ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری، همچنان برای احقاق حقوق قطعی و مسلم ایران اسلامی با طرف مقابل با اقتدار برخورد می کند.

 

وی تصریح کرد: با این رویکرد که برای توافق هسته ای تمامی تحریم ها ظالمانه باید برداشته  شود والا چیزی در روند و پیشرفت هسته ای ایران تغییر نخواهد شد که این مطلوب آمریکا و کشورهای غربی با ده سال چانه زنی و اتلاف وقت نخواهد بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هرچند از تلاش تیم مذاکره کننده و حقانیت کشورمان و شامل شدن لطف الهی نسبت به نظام امیدوار بلکه اطمینان داریم، افزود: اما با مکر، شیطنت و دسیسه کاری های آمریکا و غربی های بیچاره دنباله رو آمریکا نگران و ناامید می باشیم.

 

حجت الاسلام جباری، خاطرنشان کرد: رذالت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حضور در میان نمایندگان مجلس و جمهوری خواهان آمریکا و کف و تشویق که نثار نتانیاهو کردند توافقی به ذهن نمی رسد.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که برداشتن تحریم ها هرگز ممکن به نظر نمی آید، گفت: هرچند اگر با تلاش بی وقفه و سنگین که فرزندان دیپلمات این کشور انجام می دهند احیانا به نتیجه برسد یک امتیاز و پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی و به ثمر نشستن هرچه بیشتر خون شهیدان خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که آمریکا دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران در بیش از سه دهه بوده که با اقدامات خود این امر را اثبات کرده است، بیان داشت: کشور آمریکا به هیچ وجه با نظام دینی، عزتمند، مستقل و استکبارستیز ایران اسلامی کنار نخواهد آمد.

 

امام جمعه چمستان ادامه داد: ایادی استکبارجهانی همواره به دنبال تحقق اهداف و خواست های خود هستند که در دوران انقلاب اسلامی ایران تلاش داشتند تا سدی در برابر نظام اسلامی ایجاد کنند که نتوانستند به توفیقی در این عرصه دست پیدا کنند.

 

وی با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ایادی استکبارجهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات