۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۵۱۱۵۹
با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله غیوری؛

جشنواره قرآن و عترت در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره قرآن و عترت هلال احمر آذربایجان شرقی گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله غیوری با همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی برگزار شد.
مسابقات قرآن و عترت

حجت‌الاسلام حسن جهان، مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری نخستین جشنواره قرآنی هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره قرآنی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله غیوری، نماینده فقید ولی فقیه در سازمان هلال احمر برگزار شد.

 


حجت‌الاسلام حسن‌جهان افزود: در نخستین جشنواره قرآن و عترت هلال احمر استان که در رشته های قرائت، اذان، حفظ و مفاهیم در رده کارکنان و اعضای این سازمان در سطح استان برگزار شد، که اداره کل تبلیغات اسلامی با اعزام داور و ممتحن مفاهیم در برگزاری این مسابقات همکاری کرد.

 


وی گفت: در این دوره از مسابقات در سطح برادران و در رشته حفظ 2 جزء مهدی افشان، در رشته حفظ 5 جزء مهدی اباذری، در رشته حفظ 10 جزء محمد تقی سابقی، در رشته حفظ 20جزء یحیی راثی، در رشته قرائت تحقیق ناصر بخت آور و در رشته قرائت ترتیل سعید رضایی حایز رتبه های برتر شدند.

 


مسؤول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در رشته حفظ آیات موضوعی محمد حسن زاده، در رشته حفظ احادیث موضوعی مهدی اسماعیل زاده، در رشته مفاهیم قرآنی رضا زمانی، در رشته اذان وحید جمالی کاروان نژاد در میان اعضا و اروجعلی شهودی در رشته اذان، احمد احمدیان در رشته مفاهیم، هادی قاسم پور در رشته قرائت ترتیل و زکریا عزتی در رشته قرائت تحقیق از میان کارکنان به مسابقات کشوری راه یافتند.

 


حجت‌الاسلام حسن‌جهان افزود: در بخش خواهران و در رشته حفظ 2 جزء خدیجه عباسیان، در رشته حفظ 5 جزء لیلا عطاری در رشته حفظ 10 جزء پروین یاری، در رشته قرائت تحقیق شکوفه اسدی و در رشته قرائت ترتیل سولماز حسین‌زاده توانستند رتبه های نخست را از آن خود کنند.

 


وی ادامه داد: در رشته حفظ آیات موضوعی مهری رجبی، در رشته حفظ احادیث موضوعی فهیمه احدی پور، در رشته مفاهیم قرآنی پریسا محسن‌زاده از میان اعضا و در رشته قرائت تریتل مونس فروغی، در رشته مفاهیم لیلا حلاجی از سراب به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات